Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw Unicum info gevraagd

Alles omtrent werk en uitkeringen
Ecila

Nieuw Unicum info gevraagd

Bericht door Ecila »

Eind februari heb ik een intake gesprek / oriëntatiebezoek op Nieuw Unicum. Heeft iemand op dit forum info voor mij / ervaringen over Nieuw Unicum? Naast wat ik op internet heb gevonden?

Ik ben bijvoorbeeld zo benieuwd naar hoe de kamers eruitzien... hoe groot en wat er allemaal mogelijk is qua inrichting.
Klick

Bericht door Klick »

Ecila

Bericht door Ecila »

Tja, hier wordt ik ook niet vrolijk van Klick. Maar ja... 2005 en het is een 'probeerkamer'. En idd, 30 vierkante meter is niet veel.
Klick

Bericht door Klick »

hihi gelukkig is het oude info...
Willem Jan

Bericht door Willem Jan »

Het maakt natuurlijk wel een groot verschil uit of je verblijf tijdelijk is of dat je er definitief gaat wonen. In het laatste geval zijn er veel meer mogelijkheden is mijn indruk.
Ecila

Bericht door Ecila »

Op de site of FB staat geen info over óf foto's van de kamers, ik kan niets vinden.
Sara

Bericht door Sara »

Ecila,

ik kan me levendig voorstellen dat je wat info zoekt vóórdat je erheen gaat. Heb je al gebeld / gemaild met Nieuw Unicum zelf? Wellicht kunnen ze je per post alvast iets sturen.
Ecila

Bericht door Ecila »

Goede tip Sara, dank je.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Vraag een rondleiding! Kun je meteen de sfeer proeven.

Ik had ooit trouwens een prima leuk appartement van 35m2. Niet in een verzorgingshuis, maar met 1 persoon (en 2 katten) was het een gezellig plekje.
Ecila

Nieuw Unicum info gevraagd

Bericht door Ecila »

Nieuw Unicum info gevraagd

Goedemorgen,

ik kan hier een heel lang verhaal van maken maar dat doe ik maar niet.

Ik sta nu in de wacht om 2 weken proef te 'draaien' in Nieuw Unicum te Zandvoort (om misschien vervolgens daar te blijven in de toekomst).

Ik lig nu in Alkmaar in Westerhout op de revalidatie afdeling, moet daar weg want ik lig hier totaal niet op mijn plek. Ik kachel ook giga achteruit.

Graag wil ik in contact komen met mensen die Nieuw Unicum kennen, daar verblijven, ook hebben proef gewoond of daar zo nu en dan 'vakantie' houden.

Op Zorgkaart.nl al gekeken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp