Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Gezocht: contacten voor jonge vrouw met MS en enorm gebrekkig kortetermijngeheugen

Alles omtrent werk en uitkeringen
Sara

Gezocht: contacten voor jonge vrouw met MS en enorm gebrekkig kortetermijngeheugen

Bericht door Sara »

Het gaat om het nichtje (de nicht, eigenlijk: ze is begin dertig) van een vriendin.

Ze heeft sinds een jaar of tien MS, waarbij ze plotseling en al ruim vóór de diagnose haar kortetermijngeheugen kwijtraakte. Pas na een paar jaar en diverse psychische en psychiatrische verklaringen werd ontdekt dat MS de oorzaak is.

Ze zoekt nu contacten met mensen in een vergelijkbare situatie, met ongeveer dezelfde klachten. Haar MS-verpleegkundige heeft geen ideeën waar ze die kan vinden. M'n vriendin was zo aardig om míj te vragen om ideeën, en op mijn beurt kom ik weer bij jullie.

Iemand een goed idee? Ik begrijp dat ze bijvoorbeeld wél een forum of Facebookgroep zou kunnen volgen, maar het zou fijn zijn als ze alvast een eerste contact heeft, denk ik.

Ze heeft een zoontje van een jaar of 10 en woont in Zuid-Holland.

Alvast bedankt voor 't meedenken!
wilm

Bericht door wilm »

[url]https://msvereniging.nl/regionale-werkg ... ten/gouda/[/url]

Misschien heeft ze hier wat aan

Gezellige gemoedelijke contact ochtenden en avonden, kleinschalig

Neem anders contact op met bijpassend telef nr of mail adres
en ga zn keer kijken
Zitten ook jongere mensen

Ligt aan welke regio in zuid holland ze woont
Is in/omgeving
dordrecht, gouda of gorinchem
wilm

Bericht door wilm »

Roadrunner

Bericht door Roadrunner »

Misschien is het NAH café (Niet Aangeboren Hersenletsel) iets voor haar? Volgens mij op meerdere plekken in Zuid-Holland.
Sara

Bericht door Sara »

Ha, dankjulliewel

Ik weet niet precies waar ze woont. Het idee om ook bij clubs voor andere kwalen met vergelijkbare problemen te kijken... daar had ik zelf niet aan gedacht. In hoeverre zij of haar familie dit al bekeken hebben, geen idee. Ik zal 't in ieder geval doorgeven.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp