Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De draad kwijt bij de vervroegde keuring

Alles omtrent werk en uitkeringen
Sjaantje

Bericht door Sjaantje »

Ik hou jullie op de hoogte!
Helaas tot op heden nog niks gehoord, bijna 3 weken na de afspraak met de arts. Ze zei 2-3 weken, maar hoe langer het duurt hoe minder hoop ik heb.
Als het zo makkelijk was zou ik immers al lang wat gehoord hebben, lijkt me. Maar goed, nog even doorbijten en duimen op een goede afloop. :(
Lanah

Bericht door Lanah »

2-3 weken in deze weken nemen ze waarschijnlijk wel iets ruimer, Want ja met Hemelvaart en nu pinksteren vallen er toch tenminste 2 werkdagen af en bij het UWV waarschijnlijk wel iets mee.

Hoe lastig het ook is, heb je geduld.

En om op een eerder opmerkingen terug te komen, mijn moeder vroeg destijds aan mij, wat als je nu niet wordt afgekeurd. Mijn antwoord, dan ga ik in beroep. Zeker niet in eerste instantie wat je wil en waarschijnlijk weer een heleboel gedoe maar het kan wel. Het gaf mij rust door te weten dat er nog een mogelijkheid was.

En een tweede nu ik niet meer kan/hoef te werken heb ik tijd voor vrijwilligerswerk en ook dat is best lastig om iets te vinden wat bij je past. Maar ik vind het prima geen/nauwelijks druk en ik kan zelf de tijd bepalen wanneer en hoeveel.

succes met alles,
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp