Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

arbeidsdeskundige

Alles omtrent werk en uitkeringen
grayliana

arbeidsdeskundige

Bericht door grayliana »

Hallo

Mijn vraag hier gaat over de inzet van een arbeidsdeskundige. Volgende maand ben ik een jaar gediagnostiseerd met Ms, wat voor mij en mijn werkgever inhoud dat er een arbeidsdeskundige er bij gehaald wordt. Nu heeft mijn werkgever aangegeven woensdag een gesprek te willen samen met de manager. Het gesprek wordt met hun gehouden omdat de arbeidsdeskundige heeft aangegeven niets te kunnen met een vrouwelijke ms patiënt. Mannelijke had nog gegaan want die zitten binnen 2 jaar in de rolstoel vrouwen zijn lastiger hier in. Dit vertelde de manager mij.

Nu heb ik deze arbeidsdeskundige nog nooit gesproken. Maar toch weet hij schijnbaar al wat ik mankeer en heeft schijnbaar ook al met het management gesproken waardoor hij dit weet en heeft gezegd.

Heeft iemand advies, mij gesprek is woensdag.

Voor een duidelijk beeld ik werk de uren die ik hoor te werken maar ben nog 0 % beter gemeld.