Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Banen indicatie

Alles omtrent werk en uitkeringen
Joyianio

Banen indicatie

Bericht door Joyianio »

Hallo,
Zijn er hier ms-ers met banen indicatie??
Zo ja ik heb dit ook en ik werk 32 uur maar dit is echt niet meer haalbaar, iemand enig idee wat ik moet doen kom maar steeds nergens mee verder..

Groetjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik moest even opzoeken wat een banen indictie tegenwoordig inhoud, maar dat is, als ik het goed begrijp wat vroeger de WSW-status was, waarbij je een baan hebt op een meer beschermde werkplek. En ik lees dat je die krijgt als de gemeente je begeleid naar werk. Ik denk dat je dan het beste samen met je werkgever weer terug kunt gaan naar de indicatiesteller en kijken of er op nieuw naar je arbeidsvermogen te kijken.
MScoach

Bericht door MScoach »

Beste Yoyianio,

ik raad je aan om een afspraak te maken met de bedrijfsarts van het bedrijf waar je werkt en je verhaal te doen. Heb je al met je manager gezocht naar een oplossing? Hij/zij zal ook weten waar je terecht kunt.

Succes.
Hartelijke groet, MScoach
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp