Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rekeningen cak

Alles omtrent werk en uitkeringen
Billy

Re: rekeningen cak

Bericht door Billy »

Jrs77 schreef: 31 dec 2020, 12:04 Door dit bericht heb ik het ook even nagekeken; in plaats van 2 maanden minder, hebben ze in 2020 13x een maandbedrag afgeschreven (3x 17,50 en 10x 19,00).

Die 3x €17.50 is nog van vorig jaar.
Nessa

Re: rekeningen cak

Bericht door Nessa »

Jrs77 schreef: 31 dec 2020, 12:04 Door dit bericht heb ik het ook even nagekeken; in plaats van 2 maanden minder, hebben ze in 2020 13x een maandbedrag afgeschreven (3x 17,50 en 10x 19,00).
Ik zou ook even je betalingen over 2019 en het jaaroverzicht 2019 erbij pakken. Dit klinkt namelijk alsof je dit jaar 10x maandbedrag 2020 hebt betaald en ook nog 3x maandbedrag van 2019.
Jrs77

Re: rekeningen cak

Bericht door Jrs77 »

Ik zie nu wel dat de 3 van 17,50 (in jan. en febr. 2020 afgeschreven) inderdaad nog van 2019 waren. Dus 10 van 19,- voor 2020 klopt dan. Alleen staan die nog niet in het overzicht van MijnCAK.
MissGarfield

Re: rekeningen cak

Bericht door MissGarfield »

Jeuj, wat een bende. Dan ga ik ook maar even natellen...
Antoinette

Re: rekeningen cak

Bericht door Antoinette »

Die chaos bij het CAK komt mij bekent voor. Ik maak al sinds 1,5 jaar geen gebruik meer van de voorzieningen van de WMO. Alle geleende spullen (rolstoel, scootmobiel en traplift) gingen binnen een half jaar stuk. Van het Wmo kreeg ik geen vervanging meer. :hmmm: Ik weet niet waarom.

Er bleef me niets anders over dan zélf een traplift aan te schaffen, net zoals een scootmobiel en rolstoel. Een flinke uitgave.

Ik heb dit aan zowel het WMO als het CAK doorgeven.

Desondanks blijven zij mij rekeningen aan aanmaningen sturen. :evil:

Nu gaat de gemeente er achter aan.

Wat een gedoe.
leeuwtje-nl

Re: rekeningen cak

Bericht door leeuwtje-nl »

Hier vandaag ook weer een herinnering van het CAK ontvangen. Mijn hulp is in september gestart, maar de rekeningen van juni/juli/aug blijven open staan?? Heb dat met de WMO al allemaal gecorrigeerd, maar bij het CAK lukt dat blijkbaar niet zo goed. :hmmm:
D-Cheryl

Re: rekeningen cak

Bericht door D-Cheryl »

Als je erachter komt, zorg ervoor dat je tijdig en zwart op wit bezwaar maakt. Dat geldt voor alles, maar zeker bij de (momenteel zeer) logge overheid. De meeste bezwaartermijnen zijn 6 weken (UWV), ik ben daar als eens nat op gegaan omdat ik te lang passief afwachtte (ik dacht 'het komt wel goed').

Een formeel bezwaar is al een mail met 'ik ben het niet eens met uw beslissing van <datum>. Volgens mij moet het dit zijn <jouw berekening>.' Dan pas komen ze in beweging, een mail is veel activerender voor organisaties dan een telefoontje.

Tip uit ervaring... :roll:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp