Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vrijwilligers gezocht voor coachingstraject (werkervaringsdeskundige) in opleiding

Alles omtrent werk en uitkeringen
HHMulder

Vrijwilligers gezocht voor coachingstraject (werkervaringsdeskundige) in opleiding

Bericht door HHMulder »

VRIJWILLIGERS GEZOCHT VOOR COACHINGSTRAJECT
Ben jij óf ken jij iemand met een chronische ziekte, een aandoening of beperking? Ik ben op zoek naar 5 mensen die door mij, ervaringsdeskundig coach in opleiding, kostenloos begeleid willen worden. Ik woon in Zwolle. De coaching kan online maar in overleg misschien ook wel live.

Ik heb mij onlangs aangemeld als MS Coach bij de MS Vereniging. De vereniging vindt het belangrijk dat mensen met MS zo lang mogelijk kunnen blijven werken. Voor het certificeringstraject van het Centrum Chronisch Ziek & Werk ben ik op zoek naar 5 mensen met MS of andere chronische ziekte die gecoacht willen worden. Hierna kan ik aan de slag als MS Coach. Om dit te worden, volg ik een traject met opdrachten, trainingen en intervisie. Ik hoop als coach veel mensen met MS of met een andere chronische ziekte goed te kunnen adviseren.
Als ik jou mag helpen, help je mij met het behalen van het certificaat om als coach aan de slag te kunnen. Op dit moment werk ik op een hogeschool in de bedrijfsvoering. Ik heb al meerdere studenten van mbo-opleidingen begeleid tijdens hun stage.

Als jij je kan vinden in deze beschrijving en op zoek bent naar iemand die je wil begeleiden, neem dan contact mij op. Na aanmelding beginnen we met kennismaken, de zogenaamde intake. Als dit voor beiden goed voelt, ga ik met jou 5 coachsessies doorlopen. Omdat ik zelf MS heb en werk, weet ik waar je allemaal tegenaan zou kunnen lopen als je chronisch ziek bent.

Wil jij ook in jezelf investeren en met mij de mogelijkheden verkennen naar vrijwilligerswerk of een (andere) betaalde baan? Neem vrijblijvend contact met mij op: Heleen Mulder - e-mail heleenhmulder @ gmail.com.
Laatst gewijzigd door HHMulder op 24 jun 2021, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
leeuwtje-nl

Re: Vrijwilligers gezocht voor coachingstraject (werkervaringsdeskundige) in opleiding

Bericht door leeuwtje-nl »

Is het nog gelukt, Heleen?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp