Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gezocht: handzame stofzuiger

Alles omtrent werk en uitkeringen
Giechel

Bericht door Giechel »

okee dus je stofzuigt ook nog ''gewoon''.
jeeniejane

Bericht door jeeniejane »

Ja inderdaad, vaak doe ik dit in het weekend omdat ik dan veel sneller klaar ben, de robot gebruikt een "eigen" route en die is niet te voorspellen:D.

Zelf denk ik dat hij niet overal komt.
Komt hij tegen een deur of dergelijke aan dan draait hij zich en gaat weer verder dus dan wil hij nog wel eens plekken over slaan.
Giechel

Bericht door Giechel »

hahaha, een eigenwijsje, die robot:haha:
jeeniejane

Bericht door jeeniejane »

:haha:
Suzan

Bericht door Suzan »

Voor wie nog op zoek is naar een robotstofzuiger: Morgen in de aanbieding bij de Aldi voor €149,-

[URL="http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_ ... 712_5.html"]Zie hier[/URL] voor de technische specificaties.

[IMG]http://www.aldi.nl/images/6f8376c442b6d ... ca0ba9.jpg[/IMG]
Joyce37

Dyson echt de beste stofzuiger?

Bericht door Joyce37 »

Dyson echt de beste stofzuiger?

Hoi beste mensen, ik lees hier redelijk wat reacties over wat de beste stofzuiger is. Ik woon zelf op een appartement, zo'n 60m2 en heb ook een kat. Daarom moet ik nogal eens stofzuigen:(

Heeft er iemand ervaring met de [URL="https://www.prijsvergelijk.nl/stofzuige ... c-pro.html"]Dyson DC33c[/URL]? Ik vind 'm nogal prijzig maar hoor van de andere kant ook dat het een perfecte stofzuiger is als je veel haren van huisdieren hebt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik heb een tijdje een dyson gehad (voor de bovenverdieping omdat dat gesjouw met een stofzuiger scheelt), en vond het een vreselijk ding.
Heb het kreng dus ook weggegeven.

Waarom vond ik het een onding?
- Het maakte dusdanig lawaai dat het leek of er een straalvliegtuig op ging stijgen. :eek:
- Zelfs als de container helemaal leeg was liet het hondenhaar, kattenhaar en kruimels liggen. Ik moest echt zes, zeven keer over een plukje haar heen gaan en dan werd het nóg vaak niet opgenomen. :grrr:
- Ik vond de stang heel zwaar en lastig om mee te manoeuvreren en de omvang van de stang was voor (deze) vrouwenhand te dik in doorsnee om prettig vast te kunnen houden.

Het typische is, dat ik niet alleen in deze was. Een vrouw die ik een tijdje nadat ik dat ding in huis had sprak en die ook net zo'n dyson had, klaagde over dezelfde dingen.
En dat is dus echt zo'n super-poetsvrouw en heeft geen ms, dus daar kan het niet aan liggen.
We hebben heerlijk tegen elkaar geklaagd en gemopperd over het ding. :D

Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die niets dan lof over het het merk hebben.
Ligt misschien aan het type (of wellicht aan het feit dat ze heel veel geld voor het apparaat neergelegd hebben en dus niet snel zullen zeggen dat het niet goed bevalt :cool: ).

Ik weet het niet. Maar voor mij nooit geen dyson meer, al krijg ik geld toe.
Draakje

Bericht door Draakje »

De HH doet bij mij 1x per week alles goed stofzuigen en dweilen. Zelf ga ik dan een paar keer per week met de swiffer door het huis, en zuig ik met mijn lichte kruimeldief de restantjes op.
Knillis

Bericht door Knillis »

@Suzan

Ik heb nu ook al een jaar of drie een Dyson en ben er héél erg tevreden over. Er zit een speciale borstel bij om de bank weer even snel hond en katten haar vrij te maken.

Met name mét die speciale zuigmond is het inderdaad net of er een vliegtuig opstijgt, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het werkt als een speer.

Ik vind het snoer een beetje aan de korte kant, mijn vorige stofzuiger kon ik de hele beneden verdieping vanaf 1 stopcontact in een keer stofzuigen. Maar die stofzuiger was echt "onmundig" lomp.

Ik ben dus wel erg tevreden, al ben ik even kwijt wel type het is. Duur was hij in ieder geval wel in vergelijking met veel andere stofzuigers.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp