Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

invalideparkeerkaart

Alles omtrent werk en uitkeringen
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Yesss,:p

Ik heb eens een briefje onder de ruitenwisser van de officier van Justitie laten aanbrengen, voorzien van mijn naam en telefoonnummer.

Hij heeft niets teruggemeld, maar ik heb hem niet meer gezien op die plaats. Voor een stoep-oprit :haha:
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

[QUOTE=Fratema;541328]Vanmorgen met mijn jongste zoon naar de stad geweest. We parkeerden bij de bieb op een gehandicaptenparkeerplaats. (daar zijn 3 plekken met zo'n bordje :))

Staat er een dikke volvo en mijn zoon roept: hé pap, die heeft geen parkeerkaart!! En meteen liep hij erop af en bekeek nauwkeurig de voorruit van de volvo. En inderdaad, geen kaart te bespeuren.

Maar wel.... PAAAAAP!!!! Hij heeft een bon achter z'n ruitenwisser!! (met een brede grijns op z'n gezicht). Hier in Deventer hebben ze tegenwoordig smalle electronisch bedrukte kassabonnen die zeer leesbaar zijn.

Zoon keek en keek en riep weer PAAHAAAAAAAP!!! Het is een bon van 150 euro!!!!

Nou, dat zal deze misbruiker vast een volgende keer wel laten :D[/QUOTE]

Je beschrijft het net of we er bij zijn. Leuk! Moet er om lachen!
Petra

Bericht door Petra »

[QUOTE=Fratema;541328]Staat er een dikke volvo [/QUOTE]

Het valt mij wel op dat het zelden een Suzuki Alto of Fiat Panda is die onterecht op een invalidenparkeerplaats staat.
cor

Bericht door cor »

Petra:
[QUOTE]Het valt mij wel op dat het zelden een Suzuki Alto of Fiat Panda is die onterecht op een invalidenparkeerplaats staat.[/QUOTE]

Daar kan ik best inkomen hoor dat dat soort auto's daar bijna nooit staan. Die kunnen nl. niet zo makkelijk "aangepast" worden...:cool:

Het verhaaltje van Fratema kan ik me ook levendig voorstellen hoor:D
Maar andersom krijg ik soms ook een "boute" opmerking naar mijn kopgeslingerd:boos: (alleen omdat ik een BMW 5-serie rijd?).
Zo van: "Hey Aso......enz.enz.(zal ik maar niet herhalen:eek: )".

Gewoon elkaar normaal aanspreken schijnt er niet meer bij te horen.....maar ach.....
Of ik "loop" normaal door of ik vraag ze netjes..: "ruilen?" (en daar bedoel ik niet de auto mee:p ).
ilse

Bericht door ilse »

Soms ruilen m'n zus en ik even van auto als mensen met haar mee moeten rijden. En dan heb ik dus haar Smart.
Best leuk om dan de auto op een gehandicaptenplek (netjes met m'n kaart) te zetten. :cool:
Petra

Bericht door Petra »

Cor, ik doel op de auto's die er [U]onterecht[/U] staan (dus die geen kaart hebben). Die hoeven dus ook helemaal niet aangepast te worden.
fluffy

Bericht door fluffy »

[QUOTE]Maar andersom krijg ik soms ook een "boute" opmerking naar mijn kopgeslingerd (alleen omdat ik een BMW 5-serie rijd?).
Zo van: "Hey Aso......enz.enz.(zal ik maar niet herhalen )".
[/QUOTE]

Hahaha ja die ken ik. Wij hebben een Subaru Impreza en op een of andere manier kan dat ook niet in combi met een GPK :???:

[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1017631.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 47-390.jpg[/img][/url]
(Dit is dus onze auto)

Op een of andere manier vinden de mensen dat je alleen maar een ouwe lulle bak moet/mag rijden als je een kaart hebt :???:

Dus ik moet vaak reageren op gezeik van mensen. En idd ik vraag ook vaak of ze willen ruilen en idd niet de auto hahaha.
Fratema

Ik heb zelf een ouwe focus wagon (5 jaar oud)

Bericht door Fratema »

Ik heb zelf een ouwe focus wagon (5 jaar oud)

donkerblauw ook nog .... :D

en ik loop inmiddels dermate stumperig dat ik nooit wat hoef uit te leggen :cool:
Riwidi

GPK bestuurder

Bericht door Riwidi »

GPK bestuurder

Ik ben nu bezig met een GPK voor bestuurder.
Nu blijkt dit toch haken en ogen te hebben , die ik dus
in eerste instantie hier niet terug lees.

Tot mijn grote schrik , blijkt dus dat je dus bij MS een
verklaring nodig hebt om te bewijzen dat je nog kunt autorijden.
Dit i.v.m. de verzekering.

Wie heeft hier ervaring mee ?

Groetjes, Riwidi
ilse

Bericht door ilse »

Als je zoekt op rijbewijs en CBR kom je vast verschillende topics tegen waar je daar meer over kan lezen.

Volgens mij heeft niet iedereen die een parkeerkaart heeft, de MS gemeld bij het CBR en eventueel een rijtest gedaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp