Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

walkaide voor beter lopen?

Alles omtrent werk en uitkeringen
helliebv

walkaide voor beter lopen?

Bericht door helliebv »

heeft iemand dit al eens geprobeerd,en wat zijn de ervaringen.

ik overweeg om dit te gang gebruiken,maar wil eerst weten of het werkt!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb geen idee wat je hier mee bedoelt?
helliebv

Bericht door helliebv »

het is een elektrische stimulatie band die om je been gaat.

staat in het blad [mensen] van april.
benka

loop

Bericht door benka »

loop

walkaid en N300 zijn concurrenten.
bij mij werken ze niet, maar ik zit in een rolstoel.
Wat wel een beetje helpt is Tense
N300 kost 5500 per been, tense 240 totaal
Knillis

Bericht door Knillis »

Haal het blad MenSen zojuist uit de brievenbus en zag het staan.

Het lijkt op iets dat ik enige weken terug aangeboden kreeg uit te proberen van de orthopedisch instrumentmaker (die ook mij EVO's levert) maar dan onder een andere naam.

Ik heb hen vriendelijke bedankt voor de uitnodiging maar toch direct bedankt. Nadat ik vroeg of iets dergelijks door de zorgverzekeraar wordt vergoed werd gezegd van niet.

Op mijn vraag wat kost zo'n ding was het antwoord geloof ik 5000 euro. Ik zou er voor beide benen één nodig hebben dus op 10000 euro uitkomen.

Dat is toch echt niet te doen maar het lijkt me wel een veel fijnere oplossing dan de EVO's. Misschien dat er een goedkopere uitgave is??
helliebv

Bericht door helliebv »

ik wist niet dat het zoveel geld ging kosten.
joge

Bericht door joge »

Er is een Britse 'lowtech' variant, die werkt met een riem en elastieken naar beneden. Schijnt goed te werken. Ontwikkeld door de echtgenoot van een MS patiënt en al een tijdje op de markt. Ik meen dat dit ding 95 euro kost, ex verzendkosten. Da's andere koek!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Dit is hem

[url]www.lothfabenim.nl[/url] bij orthesen kijken HFAD
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp