Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Supportbeurs

Alles omtrent werk en uitkeringen
Candy † 2-12-2016

Supportbeurs

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Wie gaat er deze week naar de Supportbeurs?

Ik ga a.s. donderdag.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Onwijs jammerm ik had er wel wat te doen maar ik kan niet:(
Snowym

Bericht door Snowym »

Ik denk dat ik een van de drie dagen wel ga, weet nog niet welke, maar ik denk donderdag.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ga morgen, samen met mijn zus. Heb ik iemand die me kan duwen en zij kan misschien dingen opdoen voor haar werk als wijkverpleegkundige.

Jammer Candy dat we elkaar niet treffen, zou leuk zijn geweest.

Ik hoop weer wat ideetjes op te doen.

Groetjes,
Nelleke
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Wij hadden wel de intentie te gaan, maar er komt zoveel tussendoor fietsen aan afspraken en regeldingen, dat we op de weekdagen sowieso niet kunnen en er in het weekend waarschijnlijk geen puf meer voor hebben...
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

[QUOTE=Knillis;848506]Jammer Candy dat we elkaar niet treffen, zou leuk zijn geweest.

[/QUOTE]

Jammer Nelleke, Rico en één van mijn verpleegkundigen gaan mee.

Maaike, als we elkaar tegenkomen, ik ga in het geel (als mijn dekbed schoon blijft tot dan).

Mijn interesse gaat uit een andere bus. Een nieuwe GSM bij Optilec en wat ik verder tegenkom.

In ieder geval op de schooi naar pennen voor Kloortje ;)
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="Purple"]

@Candy, wens je een hele gezellige dag!!!

[/COLOR]
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Candy;848518]In ieder geval op de schooi naar pennen voor Kloortje ;)[/QUOTE]

:kus: :girlpower:
benka

Bericht door benka »

de 11e
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb een kaartje aangevraagd, maar heb eigenlijk geen idee wat het is! :haha: Leuk om dan hier te lezen dat het bekend is en dat jullie ook gaan. Voor mij zal het woensdag moeten worden, de andere dagen kan ik niet. En help, dat is morgen dus al!! Hahaha, hoezo chaotisch??

Gelukkig ben ik er in 10 minuutjes op de fiets, dus ik kijk morgen wel even. Nelleke, wellicht zien we elkaar? Alleen géén idee wie je bent!! :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp