Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

fout parkeren gehandicapten plaats

Alles omtrent werk en uitkeringen
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik zet ze gewoon vast als dat kan. Als er een beetje plaats is zet ik hem er zo strak tegenaan dat ze nooit meer in kunnen stappen of ik zet hem bumper tegen bumper (waar dat kan).:D
Johan

Bericht door Johan »

Het had ook ook milder gekund; zo eventueel:
[url]http://www.omroepbrabant.nl/?news/25571 ... plant.aspx[/url]
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Toevallig had ik er vanmiddag ook weer eentje , je ziet het soms al aan de houding die ze aannemen bij het uitstappen , ik heb even gekeken en inderdaad geen kaart. Mevrouw kwam zoals eigenlijk verwacht ,snel buiten met wat boodschappen ,want het kijken geeft al een signaal , dus ik vroeg of ze haar kaart was vergeten . Mevrouw gaf aan dit altijd te doen op deze manier , toen ik aangaf dat dit een flinke boete kon opleveren , gaf ze duidelijk aan maling aan mij of de politie te hebben. Ze had een Belgisch kenteken , beetje vreemd dus , dat ze dit steeds daar dus zou doen , want volgens mij mag dat nog steeds niet of ik moet wat gemist hebben.

Aangezien ik er met deze vrij agressieve dame niet netjes uitkwam , heb ik maar niet gekozen om haar vast te zetten door mijn auto hier achter te zetten en te gaan bellen.
Stel je voor dat de politie geen tijd had , dan had zij ook nog de laatst lachende geweest.

Mevrouw leek zich echt nergens druk over te maken , het blijft mij verwonderen dit soort types.

Riwidi
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ik had er vanmiddag 1. Die stond zelfs zo asociaal dat hij 2x de helft had, dus op de lijn tussen 2 plekken.
Wat van gezegd maar kreeg me een grote mond terug. Man (turks oid) zei dat ie daar stond en zn moeder zo terug kwam, nu zag ik hem daar parkeren toen ik de winkel in ging en toen ik eruit kwam stomd ie daar nog steeds.
Toen ging ik er in mn scootmobiel naast staan en gezegd dat ie ergens anders heen moest, waren nog plekken zat. Toen werd ie boos en deed het raampje dicht met de mededeling dat ik een mongool was en niet spoorde. Ben maar weggegaan. Geen zin in boze mannen achter me aan...
dientje

Bericht door dientje »

ff wat anders,...ik kwam erachter dat mijn kaart verlopen was..:eek:
dom,dom....
2 nieuwe foto,s enzo..moet hem nog ophalen.

hard nodig weer!,....
t,was zo hectisch de laatste tijd......
niet aan gedacht.

:D
Knillis

Bericht door Knillis »

Er wordt met name bij winkels/supermarkten die een direct aangrenzende grote parkeerplaats hebben met één of twee invalidenparkeerplaatsen nauwelijks (of misschien zelfs helemaal niet) gecontroleerd.

Vaak is een dergelijke parkeergelegenheid ook op privégrond gesitueerd en kan hooguit de winkel eigenaar er iets van zeggen.

Het is tenslotte privégrond en daar komt de politie niet.

Ik he het ooit bijde hand gehad bij een Intratuin. Net voor ons parkeerde één wel zeer sportief uitziende auto met dito bestuurder op één van de twee invalidenparkeerplaatsen. De andere was reeds bezet.

Mijn man stapte uit en zei tegen de man: "u staat op een invalidenparkeerplaats". "Nou èn, wilt u daar dan soms staan". Op het ja van mijn man zei de hork: "oh ja, uw vrouw ziet er ook wel erg gehandicapt uit".

Het is alsof je een klap in je gezicht krijgt. :o
Maar ...... het ging toch naar een andere parkeerplek. :D
dientje

Bericht door dientje »

ik heb de kaart weer...............!;)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

:goed::hand:
Heb jij een bestuurders-, of "meerijders"kaart?
Lanah

Bericht door Lanah »

Dientje gefeliciteerd met je kaart, veel plezier ervan.

Ik heb al meer dan 5 jaar een bestuurderskaart. Hij ligt standaard in mijn auto. Als mijn man in zijn auto rijdt nemen we hem mee en gebruiken hem ook.
Hij rijdt en als we terugkomen heb ik altijd in gedachte dat ik kan zeggen dat ik nu te moe ben om te rijden en dat hij rijdt.

Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat er naar gevraagd werd. Dus we gaan er maar praktisch/handig mee om.
dientje

Bericht door dientje »

ik heb een passagiers kaart, wij hebben een Renault master met oprij plaat. , maar mijn man rijdt altijd.

ik niet meer, maar ik heb nog wel me rijbewijs, maar ik rij niet meer.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp