Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tattoo en MS?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MissyMiss

Bericht door MissyMiss »

Ja het doet verrekte veel pijn, maar dat is ook zo bij een bevalling. Houdt mij ook niet tegen om soms te dagdromen over een tweede kindje hoor :haha:.

De pijn ben je (waarschijnlijk) zo weer vergeten. En hee... We zijn geen mietjes. Je kan het best :cool:! Denk eens aan al die mensen die je voor zijn gegaan. Nou, als zij het kunnen dan kan jij het ook!
Marsei

Bericht door Marsei »

Met een kapotte BBB lijkt me een tatoeage een slecht idee; de inkt is nou niet bepaald gezond.
Henny

Bericht door Henny »

BBB? 😳 Geen idee...

MissyMiss ik heb 3 bevallingen gehad, niet allemaal even prettig, maar zou dat zo weer doen 😊 Dus wat dat betreft een go...
Marsei

Bericht door Marsei »

In het Nederlands de [URL="https://www.hersenstichting.nl/alles-ov ... enbarriere"][U]bloed-hersenbarrière[/U][/URL]. Elke MS-er heeft een beschadigde bloed-hersenbarrière; dit betekent dat schadelijke stoffen zoals tatoeage-inkt de hersenen in gaan. Je zal af moeten wegen of dat een tatoeage waard is :)
Sander Almere

Bericht door Sander Almere »

Ja laten we daar mee uitkijken.
Maar wel alcohol drinken, wietolie nemen en al die andere troep wat wel goed is voor je hersenen :moe:
Knillis

Bericht door Knillis »

Nou, helemaal vergelijken kun je die zaken niet lijkt mij?

Wietolie neem je niet omdat je dat zo lekker/fijn vindt. Je kunt mijns inziens altijd nog beter (gecontroleerd) wietolie gebruiken dan al die smerige chemische medicijnen tegen diverse akelige pijnen.

Alcohol en tatoe's zijn inderdaad zaken waar iemand zelf over moet beslissen of ze het gebruiken/nemen. Je houdt er van of juist niet. En dan nog alles met mate ;)

De voor en nadelen van die middelen zal iemand zelf moeten afwegen.
Fratema

Bericht door Fratema »

Breekend! !! Aanstaande vrijdag krijg ik mijn eerste tattoo. Als hij erop staat plaats ik een foto....

Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk
Knillis

Bericht door Knillis »

Dat is zeker [B]breekend[/B] Fratema! Ben erg benieuwd waar je voor gekozen hebt.

Ik mag wel zeggen dat het zeer breekend is, bij jou had ik echt geen tattoo verwacht ;) maar ik ben ook echt nog van de "oude stempel" :D
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

oooh je maakt me nieuwsgierig! Succes!
Fratema

Kwestie van leeftijd misschien?

Bericht door Fratema »

Kwestie van leeftijd misschien?

Ik ben inmiddels 50
Altijd een brave toegewijde huisvader geweest, superdegelijk imago op het werk en in mijn kerk. Geen oorbellen, geen piercings, geen dikke gouden armbanden...

Beetje saai

Ik "loop" al een tijdje te dubben en ben gisteren een goeie tatooshop binnengereden. En het voelt super :cool::cool::cool::cool::cool:

Volgens mijn vrouw zit ik in de penopauze

:haha: :haha: :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp