Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
san70

Bericht door san70 »

:D
Fratema

Joepiedepoepie

Bericht door Fratema »

Joepiedepoepie

we krijgen geld terug van het energiebedrijf
maar ja, we moeten ook betalen na onze belastingaangifte
kun je tegen elkaar wegstrepen

:ogen:
Knillis

Bericht door Knillis »

Volgend jaar moet je vast bijbetalen Fratema. ;) Dat nieuwe racemonster lust aardig wat kWh :D
Nessa

Bericht door Nessa »

Reden voor een hoeraatje: vorige week was het 10 jaar geleden dat ik de diagnose kreeg en gisteren heb ik voor het eerst weer 5 kilometer hardgelopen. In drie stukken weliswaar, maar toch!
Mira

Bericht door Mira »

Netjes Nessa! Ik doe het je niet na ;)
Fratema

Geweldig Nessa!

Bericht door Fratema »

Geweldig Nessa!

Dat haalde ik niet eens toen ik nog gezond was...
Mira

Bericht door Mira »

Ik mis nog steeds de like- en de tagfunctie :) lol Fratema, ik ook niet.
crootje

Bericht door crootje »

Whoehoe!! Vandaag of morgen rolt het voorlopig koopcontract van mijn appartement in mijn mailbox!!:D:yes:
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Fratema;1011894]Dat haalde ik niet eens toen ik nog gezond was...[/QUOTE]

Het grappige is dat ik hardlopen altijd STOM vond.
Nu ben ik het gaan doen op advies van de fysio om te zorgen dat ik de belastbaarheid van mijn benen verbeter en dus langer kan lopen.
En inmiddels is het een soort projectje geworden: ik wil een keer de 5 km van de Singelloop in Breda lopen. Al moet ik er waarschijnlijk 2,5 jaar voor trainen :D
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=crootje;1011910]Whoehoe!! Vandaag of morgen rolt het voorlopig koopcontract van mijn appartement in mijn mailbox!!:D:yes:[/QUOTE]

Gefeliciteerd Crootje!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp