Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
san70

Bericht door san70 »

Goeie dag vandaag. Pas na 13.00 uur mijn bed uit komen rollen :).
Vrijwel geen pijn aan mijn arm en heel weinig last van mijn hand. Wel wat gevoelloos maar dat begint normaal te worden, maar ook bijna geen pijn, zelfs na het was ophangen. Zulke dagen mogen er meer komen! :goed:

San
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Wat heerlijk voor je!
Artemis-

Bericht door Artemis- »

:goed:
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

Een hele tijd geleden sinds ik actief ben geweest op dit forum en het is best fijn eigenlijk om telkens niet up to date te blijven over de MS! Ik ben alleszins op vakantie geweest deze laatste 3 maanden en het was absoluut zalig! Mijn vriend en ik zijn onze volgende trip in oktober alvast ook aan het plannen, kijk er erg naar uit :D

Veel actief zijn zal ik niet meer zijn op dit forum, omdat het me niets meer zegt. Het is fijner om dingen niet te weten! Dit forum was een goede steun en toeverlaat toen ik het erg nodig had, maar ben trots om te zeggen dat ik dit niet meer nodig heb en van het leven geniet nu. Ben doelen in mijn leven aan het opzetten en ga binnenkort zelfs terug beginnen met terug op spitzen te dansen hopelijk. Eerst nog even de toestemming van mijn dans leerkracht haha :D

Het beste nog voor iedereen hier! :cool:
annette54

mammo

Bericht door annette54 »

mammo

goed nieuws gekregen net!!!

al huilend van blijdschap kan ik melden dat uit de uitslag van de puncties is gebleken dat ik geen borstkanker heb.
er waren 3 gebieden met afwijkingen, waarvan 1 een duidelijk een cyste, 3 puncties later en een heleboel rusteloze uren net de uitslag.

het is fibre...en nog wat, zal ik nog opzoeken. in elk geval behoorlijk onschuldig.

uit mijn tranen, en uit de pijn in mijn benen, en uit mijn hardkloppend hart, bleek, dat ik stiekem toch wat stress had opgebouwd voor de uitslag.

het is goed nieuws hoera!!!!
Suzan

Bericht door Suzan »

@Annette: Allemachtig, wat zul je opgelucht zijn.... Gefeliciteerd dan maar (ofzo). :kus:
Blom

Bericht door Blom »

Wat een goed nieuws! ja gefeliciteerd!
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Pfff, wat een opluchting voor jou...
Geniet maar heerlijk van deze blijde boodschap ! :)
loesepoes

Bericht door loesepoes »

:bloem: Annette gefeliciteerd!!!!!
Suzan

Bericht door Suzan »

Niet iets om te juichen of springen, maar gewoon een stukje simpel [B]Geluk[/B]:

's Morgens in je tuin lopen, de vogeltjes horen fluiten en genieten van de veranderende natuur.
De buizerds hoog zwevend in de lucht die met elkaar kletsen...

Borus die onvermoeibaar z'n tennisbal terug komt brengen, Pipa die twintig meter verderop een konijn aan het besluipen is, Teun die zielsgelukkig op z'n rug ligt te rollen, Sientje die aan het kijken is hoe hoog ze de boom in kan klimmen, Jack die bibberend achter me konijnenkeutels loopt te eten...
(en de wetenschap dat oude Tommie veilig op het aanrecht zit bij z'n waterbakje ;)).

En dat gelukzalige beeld mag ik iedere morgen weer beleven. :ja:
Ik neem het op in m'n hoofd, mooie herinneringen voor later.

Zo veel om dankbaar voor te zijn....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp