Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Fysio nu echt hervat

Bericht door Fratema »

Fysio nu echt hervat

en ging boven verwachting!! Heel tevreden nu de keuken in
Fratema

Nog 2 dagen werken

Bericht door Fratema »

Nog 2 dagen werken

en dan toewerken naar een weekje Tsjechië :hoera:
Sharon

Bericht door Sharon »

Lekker vooruitzicht Fratema :goed:
Anet

Bericht door Anet »

Ik moest even zoeken naar het topic, maar gevonden.

Ik ben de hele dag al blij.

Maandag testen bij de fysio op kracht en evenwicht. Kracht was goed op mijn linker hand na. Al viel het wel mee, ik heb er geen echte last van. Op evenwicht had ik de maximale score en dat zonder echt moeite te doen.

Maandag liep ik dus al op wolkjes!

Vandaag de looptest, die twee maanden geleden een duidelijk achteruitgang liet zien. Dus spannend.

Ik begon met lopen en het voelde goed. Echt goed. Dus de fysio riep nog dat gaat goed.

De uitslag was voor mij verbluffend. Beter resultaat dan bij aanvang en veel beter dan twee maanden geleden.

Nou, ik zet morgen met een dikke glimlach mijn Copaxone spuit en ga heel hard duimen dat ik hier nog even van mag genieten.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Fijn is dat hè, als de testen laten zien dat al je harde werken ook z'n vruchten afwerpt. Goed bezig!
Anet

Bericht door Anet »

Ja, hard werk. Maar ook het geluk dat de achteruitgang 'slechts' een schub was, die zich hersteld heeft.
Ik ben zo gelukkig dat dit me gegund is.
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat een goede berichten. Ik ben super blij voor je :)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Super!! Geniet van het gevoel!!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Jaaaaaaaah de buurman heeft de BMW gewonnen van de postcodeloterij.:D
Vanmiddag was Gaston met zijn ploeg hier. Zondagavond om 5 voor half 10 bij 1 tegen 100.
Op de foto stond (zat) ik met hand voor mijn mond vanwege de pijn.....nou lekker dan:moe:
Fratema

Bericht door Fratema »

Wat leuk dat je oprecht blij bent voor je buurman! Heerlijk om te lezen :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp