Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
janna67

Bericht door janna67 »

[QUOTE]blijkt een IQ van 132..... Heeft 'ie vast niet van mij [/QUOTE]

juist wel.......zijn moeder heeft haar hoge IQ nog;) :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Poeh zeg, wat een scherpe en dat op de vroege ochtend :haha:
vlindie

Bericht door vlindie »

Dus........het komt hier op neer:D
[QUOTE]Nog eens over specifieke intelligentie. Stel er zijn 2 personen Jan en Piet met beide een algemene (analytische) IQ van 115. Dan kan het best zo zijn, dat Jan wél natuurkunde kan studeren, en Piet niet, terwijl Piet wél een taal (bijvoorbeeld Frans of Duits) kan studeren, terwijl Jan dat niet kan. Ze hebben dezelfde algemene analytische IQ, maar toch kunnen ze niet hetzelfde studeren: voor Jan geldt namelijk, dat zijn verbale IQ = 95. Hij kan dus geen taal studeren. Piet heeft echter een ruimtelijk IQ van 95 en kan dus geen natuurkunde studeren. Jan is ruimtelijk begaafd (ruimtelijk IQ = 125) en kan dus natuurkunde studeren. Piet is echter verbaal begaafd (verbale IQ = 125) en kan dus een taal studeren. (Het numerieke IQ van zowel Jan als Piet is 125. Beide zijn dus begaafde boekhouders.) [/QUOTE]
Zijn jullie al wakker:haha:
Fratema

Bericht door Fratema »

:)

Vanavond nationale IQ-test op tv. Binnenkort gaan mijn slimme jongens en ik de strijd aan :D

Als je nix hoort zit ik <50 :haha:
janna67

Bericht door janna67 »

@fratema....nog nix gehoord!? :huh: :D
annette54

Bericht door annette54 »

[B]ik heb net zó'n goed besluit genomen:[/B]

in plaats van mij zo vreselijk zorgen te maken over de gigantische herrie/overlast die mij te wachten staat
als ze in maart groots gaan beginnen aan de renovatie ga ik iets anders doen:

[B]ik ga er naar uit kijken[/B]:

ik krijg straks o.a. een prachtige badkamer!
dubbel glas in het hele huis en stroom in de schuur (fiets opladen:)
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Doe je goed aan Annette, laat het maar over je heen komen
Heb het ook al een keer meegemaakt. Maar daarna heb je er de lol van;)
Blom

Bericht door Blom »

Blij dat we nu weten wat voor bult oudste zoon in nek heeft, onder z'n oor zat bijna drie weken een bult zo dik als twee of drie eieren. Wat een middag....

Vanmiddag eerst naar kinderarts en heeft telefonisch gegevens opgevraagd van echo en bloedonderzoek van vorige week, opnieuw echo en bloedafname,
Nog een CT scan, daarna naar KNO arts.

Nog naar zh apotheek geweest voor ab kuur en maandag weer controle naar KNO en anesthesist. De aangeboren cyste wordt operatief verwijderd, kan anders groter worden en of later problemen geven.

Wat een opluchting, pfffff. :) :) :)
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Dat was zeker schrikken, maar gelukkig een goede uitslag:D
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Ik kan me voorstellen dat jullie flink in spanning hebben gezeten !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp