Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Blom

Bericht door Blom »

Het was erg spannend, vandaag zullen we er allemaal hier van moeten bijkomen, gelukkig....
De druk is van de ketel, wat nu nog komt gaan we zeker wel overleven, oef dit klinkt wel zwaar.
annette54

Bericht door annette54 »

12.33 uur de zon breekt eindelijk door!
dat had ik ook wel even nodig...dat lichtpuntje....:zon:


maar ja..wie niet?????
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

mijn vader kan toch morgen al naar het rev.centrum, sneller dan we verwacht hadden. Hoewel het nog niks zegt over zijn revalideren, of hoe het wel/niet op zal knappen, komt hij in elk geval in het rev.traject terecht nu.
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Yes, yes, yes,:yes: eindelijk weten we wanneer we de sleutel krijgen... A.s. vrijdag :feest:

Na een hoop gezeur heen en weer mogen we dan eindelijk beginnen met het klaarmaken van ons nieuwe paleisje. :ogen:

En nog beter nieuws: de beugels die ze eruit hadden gehaal (wat eigenlijk niet mocht) zijn er dan ook, zodat die ook weer terug gehangen kunnen worden.

En maandag wordt de, door waterschade beschadigde, vloer vervangen.:D

Uiteindelijk komt het toch nog goed:cool:
Astrid67

Bericht door Astrid67 »

Had tijdje geleden geschreven dat ik na 8 jaar latten van de zomer ga samenwonen met vriendlief (en mijn 3 kids).

Vanaf dinsdagavond staat mijn huis te koop. Ik dacht: dat loopt niet zo'n vaart, maar a.s. zaterdag komt er al een kijker.......

Op funda is de woning al bijna 300 keer bekeken.

Ik weet wel, dat zegt niets, maar er is belangstelling dus.

Ik ben helemaal blij.

Wie weet zit ik over een jaar nog met dit huis, maar voor nu ben ik best optimistisch.

Groetjes,
Astrid
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Vanochtend ging al om half 7 de wekker. Met oudste dochter richting Franeker voor de Friese kampioenschappen jazzdans. De groep van mijn dochter werd 1e dus Fries Kampioen ! Supertrots natuurlijk maar..........
ik was supertrots ( en dankbaar)op mezelf want ik was er toch maar weer bij.

Nu "brak"maar dat hindert niet.
marique

Bericht door marique »

Ik ben trost dat ik mijn autootje heb gewassen. Al die pekel. En de ramen aan de binnen en buitenkant van de auto zijn ook weer schoon. Mijn zoon mag de binnenkant stofzuigen:)
Fia

Bericht door Fia »

Gisteren heeft Jarno zijn eerste losse stapjes gezet:lief: :lief:

Echt supertrots. Was een leuk verjaardagscadeau van hem:D :D

Liefs,

Fia
Fia

Bericht door Fia »

Yes, zojuist een rondje om het blok gelopen.....op hakken:goed: :yes:

Ben helemaal blij. Is ruim 3 jaar geleden dat ik op hakken heb gelopen en het goed ging.
Nu wel moe, maar goed je kan niet alles hebben. Zelfs niet op je verjaardag.

Liefs,

Fia
Dawn

Bericht door Dawn »

Joehoe, op hakken!:D Echt super joh!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp