Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

jippie jeu

Bericht door Fratema »

jippie jeu

Heerlijk gewerkt vandaag (herstel: heerlijk gekletst vandaag bij allerlei lieve collega's)
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Fratema;898261](herstel: heerlijk gekletst vandaag bij allerlei lieve collega's)[/QUOTE]

:D Ook héél belangrijk. ;)
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Yes!!! Alle spullen staan in het nieuwe huis of is naar de stort gebracht.
Nu allen nog een beetje schoonmaken in het oude huis en het nieuwe huis alles een plekkie geven.

Loop al 4 dagen op de adrenaline. Gelukkig slaap ik 's nachts wel erg goed.:D
loesepoes

Bericht door loesepoes »

:) Gister door 2 ex schoonzusjes getracteerd op een lunch ,na het trouwen van mijn zoon afgesproken. Met 1 schoonzusje altijd opgetrokken met werk en vrije tijd. In een leven gebeurd veel, maar het is net of ze niet weg is geweest, je pakt de draad zo weer op. Het was erg gezellig en doen het snel nog eens over:D
Fratema

love of my life

Bericht door Fratema »

love of my life

Mijn lieve vrouw, waar ik al 28 jaar verkering mee heb, draaide vanmorgen aan 1 stuk door "love of my life" van Queen. Ze zei: "dat doe ik voor jou, omdat je steeds verder achteruit gaat. Krijg er een brok van in mijn keel.."

En dan weet ik even niets meer te zeggen. Alleen een heerlijke omhelzing te geven.

:lief: :lief: :lief: :) :) :)
Blom

Bericht door Blom »

:joepie: :huilen: Tranen van blijdschap, mannetje mag weer bij zijn oude baas aan het werk.
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Hey Blom,
Wat prachtig nieuws zeg, daar mag je best een vreugdetraan voor laten.
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Fratema,
Jouw vrouw heeft "smaak". Prachtig lied van Queen en volgens mij ben jij ook wel een leuke vent ! haha
Fia

Bericht door Fia »

Sinds vandaag heb ik mijn bril en het scheelt veeeeeeeeeeeeel

Mijn zicht zonder bril is 40% en nu met bril 80% en dat is een groooooooooooooot verschil:D .

Ik kan nu weer ondertiteling lezen en zie beelden weer scherp. Da's heel lang geleden ( dacht inmiddels dat hoe ik het zag redelijk dicht tegen normaal aanzat. Maar scheelt toch wel erg veel. Ben blij dat een bril zoveel helpt.)

Liefs,

Fia
Blom

Scoot en ik heel, na kleine aanrijding

Bericht door Blom »

Scoot en ik heel, na kleine aanrijding

Een ongeluk zit in een klein hoekje en geluk ook.

Er kwam vanmorgen een auto van rechts en ik, op mijn scootmobiel, stop netjes aan de kant, komt de auto door de binnenbocht en ik zag direkt dit kan niet :eek: en direkt boem kraak:( .

Ik dacht weg scoot, maar het bleek alleen de kap van de spiegel van de auto te zijn en een lichte streep op de zijkant van de auto.

Beide met de schrik vrij gekomen, poeh gelukkig en blij :) .
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp