Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Tsjonge, Blom je had een paar engeltjes op je schouders.
Blom

Bericht door Blom »

[QUOTE=Annet1968;899350]Tsjonge, Blom je had een paar engeltjes op je schouders.[/QUOTE]

Ja Annet dat moet wel.

Verder wel een pech dagje. Net telefoon zoon2 staat halverwege zijn fietstochtje van een uur richting huis met een lekke band.

Zoon 2 zijn bult/kyste in de hals is weer dik aanwezig, weer een kuur en vanmorgen op spoed operatie lijst gekomen. (ontstoken kieuwboog kyste)

Maar verder gaat het goed :) .
M&MS

Postcodeloterij

Bericht door M&MS »

Postcodeloterij

Yiehaaa.

Direct gemerkt dat de postcodeloterij meer prijzen geeft. En mijn postcode heeft gewonnen:feest:

En weet je wat? Een blok fairtrade-chocolade.

Ok, ik kan er niks mee kopen. Maar het is lekker!!!!!:lekker:
annette54

Bericht door annette54 »

een blok chocolade van de postcodeloterij EN de zon schijnt!:zon:
crootje

Bericht door crootje »

Afgelopen maandag sollicitatiegesprek gehad, gisteren gebeld dat ik het niet geworden was met als enige reden dat degene die na mij kwam hbov had en ik mbov. Verder wel heel positief en zelfs geen leerpuntjes.

Wordt ik vanmiddag gebeld dat de hbov-er er vanaf heeft gezien en of ik het alsnog wilde! Uiteraard :D Nu dus binnenkort beginnen met een opleiding en een nieuwe baan, spannend!
Blom

Bericht door Blom »

Wat mooi crootje, dat ik boffen, succes!

Mijn hoera voor vandaag :) , eindelijk weer eens veel :zon: zon:zon: :zon:
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Gisteravond met mijn zusje naar de bios geweest, ladies night. Super gezellige avond gehad, Film "Silver linings playbook" gezien. De hele dag erg moe maar dat gaat de pret niet verpesten.
Fratema

Veel droevige ellende hier op het forum, dus ik durf het bijna

Bericht door Fratema »

Veel droevige ellende hier op het forum, dus ik durf het bijna

niet te zeggen maar toch: mijn ogen zijn de laatste 2 dagen echt super!!! Beiden haarscherp, ook bij inspanning of computeren!

Er is nog wel wat kleurverschil maar dat is niet hinderlijk. Ik heb hier niet meer op durven hopen na ruim 2 maanden strijd en heel veel moeilijke momenten. Opluchting!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

:goed: Fratema, waarom zou je je schuldig moeten voelen dat het goed gaat met je. Ik denk dat niemand dat je kwalijk neemt, denk eerder dat iedereen blij voor je is. En zeker dat het je ogen betreft
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

@fratema; ik word juist blij van een vrolijk berichtje, dus gewoon juichen, dan juichen we (ik wel) met je mee hoor! :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp