Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat eten we vandaag? Deel 14

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
june

Bericht door june »

Boerenkool met worst. En toe een bakje havermoutpap. Dat pak is dan leeg. Ik eet twee keer van een halve liter pap.
Suzan

Bericht door Suzan »

Lasagne verde met een tomatensalade, nog wat groene blaadjes en wat ik nog verder in de koelkast heb liggen. :D

Eetze! :)
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

HUTSPOT :lekker:

en het wordt steeds kouder,
dus kan ik al mijn stamppotjes
wéér gaan proberen.
june

Bericht door june »

Hier staan de sukadelapjes al te pruttelen. Vanavond dus een sukadelapje met andijvie en gekookte aardappelen.

Junevriend komt morgen dus dan krijgt hij een sukadelapje. Ik ga er lekker vanavond al een eten. Ik denk dat ik er morgen bloemkool bij eet.
Blom

Bericht door Blom »

Ik moet er aan geloven, pannenkoeken.....

Neem ik er zelf eentje met veel appel en poedersuiker, als toetje havermoutpap.
Suzan

Bericht door Suzan »

Vandaag ga ik een flinke pan [URL="http://www.ah.nl/allerhande/recepten/51 ... ?id=511920"]Erwtensoep[/URL] maken. :lekker:
Van die pan gaat natuurlijk ook een aantal porties in de diepvries, altijd handig en lekker om in huis te hebben.
(vind zelfgemaakt toch het lekkerst, daarvan weet ik wat er in zit en het is bovendien niet zo vreselijk zout als een hoop fabrieksvoer en er zitten niet allerlei vage E-nummers in. ;))

[IMG]http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/c ... 76_300.jpg[/IMG]

Eetze! :)
Knillis

Bericht door Knillis »

Heerlijk hoor. Ik maak altijd 10 liter in één keer, ook voor de vriezer maar ben de helft altijd kwijt aan kinderen en familieleden.
M&MS

Bericht door M&MS »

Indische spinazie.

Spinazie, rijst, pinda, ei, beetje kokos en saté. Dit kan je smeuig maken, maar ik moet even kijken hoe.
june

Bericht door june »

Het is veranderd. Morgen de sukadelapjes en vandaag een ovenschotel met Aubergine, gehakt en aardappelschijfjes en bechamelsaus. Die moet namelijk op. Is al klaar en hoef ik alleen in de oven op te warmen.

En toe een bakje boer'nyoghurt met sinaasappel. Was in de bonus en Junevriend kwam daar vandaag mee aanzetten. Hij weet dat ik dat zo lekker vind.
Clowntje77

Bericht door Clowntje77 »

Eet smakelijk jullie :)

Een lekkere salade met veel verse groente, en een lekkere yogurt dressing.
een vegaschijf en na heerlijk bosbessen... met een toefje slagroom...:D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp