Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat eten we vandaag? Deel 14

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik Firefox
Sara

Bericht door Sara »

Check check... Het zichtbaar worden van een foto die op Google Photos staat (zoals die uit mijn bericht van afgelopen vrijdag) heeft wel degelijk te maken met of je ingelogd bent met een Google account. Vergelijkbaar met Google Docs, ehm Google Drive, dat ook verschillend reageert naar mensen die al of niet ingelogd zijn. Weer wat geleerd.

Morgen eten we andijvie, trouwens. Gekookt of stamppot, dat weet ik nog niet :).
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Sara;n472399]Check check... Het zichtbaar worden van een foto die op Google Photos staat (zoals die uit mijn bericht van afgelopen vrijdag) heeft wel degelijk te maken met of je ingelogd bent met een Google account. Vergelijkbaar met Google Docs, ehm Google Drive, dat ook verschillend reageert naar mensen die al of niet ingelogd zijn. Weer wat geleerd.

Morgen eten we andijvie, trouwens. Gekookt of stamppot, dat weet ik nog niet :).[/QUOTE]

echt dus ff recap ik kan het plaatje niet zien als jij niet ingelogd bent? :haha: zal wel google logica zijn
Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=Klick;n472433]

echt dus ff recap ik kan het plaatje niet zien als jij niet ingelogd bent? :haha: zal wel google logica zijn[/QUOTE]

Nope... of jij ingelogd bent bij google. Gmail open bijvoorbeeld, zoiets. Dat is tenminste wat ik met de PC en het account van m'n lief heb geconcludeerd.

Zelf ben ik met Chrome áltijd ingelogd bij Google.

We aten trouwens vanavond een rest zelfgemaakte kippensoep van eergisteren. Morgen andijvie dan maar :)
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Sara;n472437]

Nope... of jij ingelogd bent bij google. Gmail open bijvoorbeeld, zoiets. Dat is tenminste wat ik met de PC en het account van m'n lief heb geconcludeerd.

Zelf ben ik met Chrome áltijd ingelogd bij Google.

We aten trouwens vanavond een rest zelfgemaakte kippensoep van eergisteren. Morgen andijvie dan maar :)[/QUOTE]

nope.. ik ben niet ingelogd en was dat ook niet toen ik hem wel zag :ogen:

boerenkoolstamp met worst ;)

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Sara;n472289][IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","height":"333","width":"250","src":"https]
Pasta met venkel en asperges, geitenkaas en rode pesto. Met een tomatensalade
[URL]https://chickslovefood.com/recept/pasta ... -asperges/[/URL]

Is de foto zichtbaar? IK heb 'm van google photo's hier geplaatst.[/QUOTE]
(Wat een berg code voor 1 afbeelding zeg. - en ik ben ook altijd ingelogd in meerdere google accounts, en ik zie hem niet meer...)

Maar! Het leek me een lekker gerecht, en al met al heb ik alles in huis, maar was het half zeven toen ik toch maar een pizza in de oven deed.
Morgen wil ik hem zeker maken! Maar wat is "de inhoud van de Hello Fresh! tas"? Heb jij er nog iets bij gedaan wat niet in het recept staat?
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=D-Cheryl;n472440]
(Wat een berg code voor 1 afbeelding zeg. - en ik ben ook altijd ingelogd in meerdere google accounts, en ik zie hem niet meer...)

Maar! Het leek me een lekker gerecht, en al met al heb ik alles in huis, maar was het half zeven toen ik toch maar een pizza in de oven deed.
Morgen wil ik hem zeker maken! Maar wat is "de inhoud van de Hello Fresh! tas"? Heb jij er nog iets bij gedaan wat niet in het recept staat?[/QUOTE]


dat krijg je met techies die iets geks zien maar niet kunnen verklaren :haha: die blijven zoeken tot er een verklaring is.. het is een 1 of een 0 bij dit soort dingen dus er is ergens een verklaring.
het heeft dus niks te maken met wel of niet ingelogd zijn bij google door de eindgebruiker..
Roadrunner

Bericht door Roadrunner »

Vandaag andijviestamppot. Lekker met spekjes en rookworst. En blokjes kaas erin, is die ook gelijk op :-)
Klick

Bericht door Klick »

wraps met ijsbergsla gehakt tomaat doperwtjes en spicy tomatensausje
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[USER="26442"]Klick[/USER] ik bedoel de lengte van de afbeeldingslink, die kun je zien als je op "citaat" klikt. ;)

Ik heb vandaag de pasta met rode pesto, venkel, asperges en kaas geprobeerd. De geraspte geitenkaas was op, dus heb voor peccerino-vlokken gekozen. Bedankt voor de tip Sara!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp