Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat eten we vandaag? Deel 14

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Knillis »

Vandaag stamppot raapsteeltjes gegeten. Heerlijk! Is maar heel kort verkrijgbaar maar vandaag was het te koop op de markt. We hebben er van genoten!
Klick

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Klick »

dat heb ik nog nooit gegeten, ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het smaakt 🤫 :haha:
Sara

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Sara »

RIsotto! Van Ottolenghi zelfs :).

Deze, met citroen en aubergine: https://www.dehippevegetarier.nl/vegeta ... aubergine/

Met een klein lamskoteletje en wat tomatensalade.
Bijlagen
risotto.jpg
risotto.jpg (68.09 KiB) 706 keer bekeken
Klick

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Klick »

wauw ziet er goed uit!

hier was het een zak Marrokkaanse groenteschotel van hak met aardappels en een varkenshaas. het lot bracht ze samen (tht datum) 😂 maar het smaakte prima 👍
Sara

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Sara »

Klick schreef: 03 jun 2020, 22:07
hier was het een zak Marrokkaanse groenteschotel van hak met aardappels en een varkenshaas. het lot bracht ze samen (tht datum) 😂 maar het smaakte prima 👍
Da's een heel herkenbaar menu, het tht-menu :)
Klick

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Klick »

vooral nu in deze tijd dat de supermarkt tot het minimum beperkt is en de boodschappen vaak afgehaald worden bij de plus.. is er soms geen keuze, maar de creativiteit is soms heerlijk!
Tevy

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Tevy »

Verrassend lekker hè, die tzt gerechten :).

Ik deed er wel eens moeilijk over dat het 'niet klopte'. Maar inmiddels valt het eigenlijk altijd wel mee. :goed:
Knillis

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door Knillis »

Ik kwam laatst een recept tegen van tjap tjoy met eiermie. Heel veel verse groenten en zelfgemaakte rode saus.

Het was heerlijk en dus heb ik er weer een recept bij voor een lekker maaltje zonder vlees!
leeuwtje-nl

Re: Wat eten we vandaag? Deel 14

Bericht door leeuwtje-nl »

Morgen 9 jaar diagnose, dus mezelf vandaag getrakteerd op een thuis gebrachte mixed grill! :lekker:
Sara

Re:

Bericht door Sara »

Deze aten we vanavond nog weer eens. Simpel en smakelijk.
Sara schreef: 30 jun 2014, 12:46 Leuk dat er weer geschreven wordt in dit topic :).

Vanavond een simpel eenpansgerecht uit de ijzeren voorraad, ooit gegeten in een tapasrestaurant, maar dan zonder aardappels.

Aardappelen in blokjes even koken.
Een grote ui bakken, gekookte aardappelblokjes erbij en blokjes chorizo. Even doorbakken.
Potje tuinbonen erbij, beetje oregano. Klaarrrr.

Gesneden komkommer of tomaat erbij voor nóg meer vitamientjes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp