Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=Suzan;1074854]Borus 30-11-2004 - 12-02-2017[/QUOTE]

Gecondoleerd Suzan...:huilen:
Sterkte.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Gecondoleerd Suzan,

Jemig , de ene dag vol moed , ik wens je heel vroeg in de ochtend nog hopelijk veel geluk met elkaar en in de avond is het dan toch zover ....

Een beestje kan je maken en breken , wat zul je verdrietig zijn , ook al weet je dat over die regenboogbrug hij opgewacht wordt door vele , zoals je zelf al aangeeft ...

Ik had je nog zoveel meer toegewenst....

Sterkte !

Riwidi
Suzan

Bericht door Suzan »

Het blijft een gemis. Betrap me er regelmatig op dat m'n ogen naar hem zoeken. Maar hij is er niet niet meer, helaas.

Merk dat die twee weken extra wel goed zijn geweest. Zo kon ik aan het idee wennen dat hij binnenkort zou vertrekken en naar het moment toe groeien dat de knoop doorgehakt moest worden.

Hij was klaar om te sterven en gelukkig heb ik weten te voorkomen dat het een echt ellendig einde voor hem werd. De timing was goed.
Ik heb er vrede mee.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Weet precies hoe je je voelt. Afscheid moeten nemen van 2 Groenendalers.
De oudste was van 1 januari 96. Toen ik die heb laten inslapen, ze was gewoon op,
was Clairke er bij. En voor Clairke was dat een
moment om feest te vieren.
Opportunist.
Janine_D

Bericht door Janine_D »

Sterkte Susan... Zo niet leuk, maar beter voor Boris....

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Sterkte Suzan....

[/COLOR][/B]
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="http://nos.nl/artikel/2161024-dode-wolf ... enthe.html"]Dode wolf gevonden in Drenthe[/URL]

Ach, beestje toch... :huilen:

Vast op zoek naar een nieuw territorium/wijfje om een roedel te stichten, maar dat avontuur heeft niet lang geduurd voor hem. :nee:
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Meer als heel veel sterkte kan ik je niet zeggen .

Je hebt gedaan wat je kon En ook de laatste beslissing is een liefdevolle geweest .

Liefs chyta[/COLOR]
kaasje

AL drie dagen

Bericht door kaasje »

AL drie dagen

Al drie dagen zit ik een live feed op youtube te volgen.

Ergens in Amerika loopt een hoogzwangere giraf.

En ze hebben een live stream vanuit de stal zodat je de geboorte kunt volgen.

En ik zit dus nu al drie dagen naar een giraf in een stal te koekeloeren :haha:

Op de een of andere manier is het nog rustgevend ook.
En nu maar hopen dat ik niet lig te ronken in mijn bedje als het kaf geboren word!

[url]https://www.youtube.com/watch?v=ZuYR4cTNbB0[/url]
kaasje

Verhuisd en kat achtergelaten

Bericht door kaasje »

Verhuisd en kat achtergelaten

Ik moet dit even kwijt.

Een buurstel is van de week verhuisd.

Vlak voor hun verhuizing hebben ze hun zebra vinken los gelaten.
Dit omdat hun hond was overleden en ze nu een kat wilden.
En dat ging niet samen volgens hen.

Nu hadden ze ook al een kat die eigenlijk altijd buiten was.
Die wilde niet in huis zeiden ze.
Maar als bij mij de deur open stond wandelde het beestje altijd vrolijk naar binnen om zich vervolgens op een stoel te nestelen.

Na een giga vlooien plaag en een schurftplek op haar rug heb ik dit niet meer toegestaan. (overigens zijn ze wel met haar naar de da geweest toen om het te laten behandelen)

Maar goed nu zijn ze dus verhuisd met hun nieuwe kat, maar hebben de oude achter gelaten.
Ik heb inmiddels begrepen dat ze dit moedwillig hebben gedaan :eek:

Ik ben hier zo boos over! Wie doet nu zoiets?
Zit er hard over te denken om de dierenbescherming of iets dergelijks te bellen. Maar weet eerlijk gezegd niet of die hier iets mee of aan zullen doen.........

Gelukkig geven andere buren het beestje brokjes (zetten een bakje buiten voor haar)

Zulke mensen zouden toch geen huisdieren mogen hebben!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp