Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
M&MS

Bericht door M&MS »

[QUOTE=jip;889674]ik ben hier lang niet geweest #shame-on-me :o

hoop dat je morgen weer gerust kunt zijn met Joop Suuz!

Mijn skatje is erg verkouden
en vraag me af of ik hiermee naar de #DA moet?

ze eet en doet gewoon haar ding incl spelen :???:
wij hebben ook wel 's een snotneus :(

jammer dat je een hond niet kunt leren snuiten :D
maar, kan dit kwaad :???:

liefs en dank,[/QUOTE]

[IMG]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... FTjIaBMl2A[/IMG]
Zo snuit een hond zijn neus!:haha: :haha:

Maar zonder gekheid. Als ze af en toe niest is dat over het algemeen niet erg. Maar dan zou ik het zeker in de gaten houden.

Anders wordt het als ze hoest als een zware sigaarroker of in series niest. Dan kan ze in aanraking zijn gekomen met een hond met kennelhoest, of iets irritants in haar neus hebben.

Als je het echt niet vertrouwt, bel dan de DA even. Hij kan je gerust stellen.
Billy

Bericht door Billy »

En is het gewoon heldere snot :D?
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

ja, net als ons - doorzichtig :ja:

en Suuz, dat is idd
lang geleden, ik herinner mij - het ook;

dat we haar meenamen naar Centreparc :cool:

Zo ff weer uitlaten, voor t donker = :huh:

Nogmaals dank, meedenken all!
Suzan

Bericht door Suzan »

... Heb hier ernstig klagende katten. De bakjes zijn leeg! :huh: :boos:

Jammer voor hun, maar Tommie en Pipa moeten ook maar even een avondje/nachtje zonder brokjes doen. Want ik kan niet tegen Joop vertellen dat hij niks mag eten en dan ook nog van hem verwachten dat hij dat braaf niet doet. :ogen:

Morgenochtend als we weg gaan, vul ik de bakjes wel weer. Het spul is goed doorvoed, dus een avondje hongerig zijn overleven ze wel. Vraag me alleen af of IK het overleef, want bazinnetje zorgt altijd voor het voedsel, en die gaat dus ook geterroriseerd worden, vrees ik... :bang:

Straks een kattenbak klaarzetten, de luikjes op slot zodat ze niet meer naar buiten kunnen (wel naar binnen). Pipa en Tommie laten we dan wel via de deur naar buiten, Joop heeft even huisarrest.
Want die is 's morgens [I]altijd[/I] bij huis, maar je zult nét zien dat hij morgen nergens te bekennen is... en daar staan we dan. Geen kat om mee te nemen. :tralala:

Bovendien ook maar niet het risico nemen dat die rooie gek toch nog een onoplettend muisje weet te verschalken. Hij is er toe in staat... :duivel:
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Sterkte met je sterk houden #eten-beestjes :-)
Billy

Bericht door Billy »

Vel succes morgen :bidden:
M&MS

Bericht door M&MS »

Wij doen dat ook altijd zo.

De dag ervoor mogen ze tot een bepaalde tijd eten. Daarna worden ze allemaal op dieet gezet, alleen water.

Zelfs de snoepjes die ze 's avonds krijgen, wordt die dag niet gegeven.

De volgende dag met 1 dier naar de dierenarts voor een ingreep en als je thuiskomt worden de bakken weer gevuld.

Succes
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, we zijn weer op stee... :moe:

Vanmorgen is Joop eerst een uur lang door drie studenten befrummeld en betast en noem maar op. Zij konden dus ook geen conclusie trekken. zij hun bevindingen besproken met de neuroloog en die ook nog weer allerlei testjes en van alles gedaan.

Joop ondertussen nog lekker een enorme plas op de behandeltafel gedaan (tja hij zat vol, was ook al uren onderweg :ogen: ). :giegel:

Maar die kon dus ook geen diagnose stellen... Hij kwam niet verder dan óf hij heeft een bloedpropje gehad en daar valt niets aan te doen, of hij heeft een hernia en kan een operatie helpen, maar dan zou hij pijn hebben en dat heeft hij niet.
Dus dan maar een MRI laten maken om uitsluitsel te krijgen.

Die was voorlopig nog bezet, dus wij maar even een broodje eten daar. Gezellig, met Joop duttend op tafel. :D

Wij weer wachten, kwamen ze om drie uur (ik zat al bijna de slapen) vertellen dat de MRI zo vol zat dat het vandaag niet meer lukte. Zucht.
Nu dus een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Jakkeren we weer "even" naar Utrecht toe voor het ventje... :ogen:

Honderdvijftig meter voor we thuis waren, besloot Joop dat hij toch wel héél dringend moest poepen en deed dat dus maar even in de mand. :o
Ach ja... een hele dag onderweg geweest, en het moest er uit.

Hondjes waren érg blij dat we weer thuis waren en Joop ook. :ja:
Wordt volgende week vervolgd...
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Balen op zijn zachts gezegd :(

Blij te lezen dat Joop geen pijn heeft!

Sterkte met; tot die tijd :kus:
Billy

Bericht door Billy »

Ook lekker frustrerend... Nog 1.5 week wachten en dan hopen dat je dan wel meer weet :bidden:.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp