Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Heel veel sterkte !

Riwidi
miszzwen

Bericht door miszzwen »

[IMG]http://i63.tinypic.com/2heztzo.jpg[/IMG]

Hallo jullie hadden me al ontmoet.
Me naam is luna.
Vanaf gisteren hebben ze me opgehaald! :D
Suzan

Bericht door Suzan »

Heel veel plezier (en sterkte, want je zult het nodig gaan hebben :p) met die kleine energievreter.

Geniet er van, en bedenk je maar dat als je het echt even niet meer trekt dat het over gaat. Echt waar. Ze wordt vanzelf volwassen. Het duurt alleen even.
De aanhouder wint, en vooral consequent blijven hoe moeilijk dat ook is ;)
(ik weet er alles van met een pup van 7 maanden hier met een zéér sterk karakter... :brul: :moe: )

Een puppy opvoeden is zwaar werk, maar ook heel dankbaar werk. Want je krijgt er zoveel liefde, lachbuien, totale verbijstering, vertedering en maffe acties voor terug. :lief:

Niets is zo goed voor de ziel als puppy-kusjes....
Billy

Bericht door Billy »

Joehoe eindelijk thuis. Heel veel liefde en plezier met elkaar!
Suzan

Bericht door Suzan »

Net toch maar even zo'n blauw-zandbak-schelp-badje-geval gekocht voor de pup.
Had eerst bij de kringloop gekeken naar iets dergelijks, maar daar hadden ze niets meer wat als honden/mensen-badje dienst kon doen.

Ze heeft uiteraard een officieel hondenzwembadje gehad.... Mevrouw heeft er helemaal nooit ingezeten, was veel te druk met het ding slopen, wat haar dus ook verbijsterend snel lukte.

Binnen een tiental seconden had ze al een gat er in geknaagd. Ik ging even iets te drinken pakken en ze had het al voor elkaar met haar piranha-tandjes. :tralala:

En dan durven ze te beweren dat het speciaal voor honden is. :ogen:
Dus nu maar een hard kunststof ding. Ik zie ze al jaren, en zie ook dat ze jaren meegaan. Het hoeft niet mooi te blijven, zolang het maar redelijk heel blijft en het wat langer mee gaat als een kwartier.

Ik hoop alleen dat deze ietsje langer meegaat dan de vorige poging.
dientje

Bericht door dientje »

vlekkie is overleden :( en droppie mist haar vriendin..ze waakt op haar graf :( [IMG]https://s22.postimg.cc/4s2f3fmxd/20180708_132623_1.jpg[/IMG]
Billy

Bericht door Billy »

Wat verdrietig :huilen:
Billy

Bericht door Billy »

Hoe gaat het met Luna miszzwen?
Suzan

Bericht door Suzan »

Gisteravond, toen ik m'n hondje wekte om nog even een plas te doen voor de nacht, rook ik het..... Ze krijgt zweetvoetjes! :lief:

M'n kleine meid is langzaam een grote meid aan het worden. :giegel:
Dat wist in natuurlijk al wel, want ze heeft wel érg veel belangstelling voor de bekende piespaaltjes en begint al druk te markeren.

En die tijd begint zo langzaamaan ook te komen. Ze is nu zeven maand (+ 1 week), het is een klein ras, dus over niet al te lang kan ze loops worden.
Wat zal ze populair zijn bij de jongens. :ogen: :haha:

Maar dat gaat ze maar 1 keer meemaken, want daarna gaat ze even een slapie doen bij de dierenarts.
Want op puppy's of melkkliertumoren zit ik niet te wachten. :nee:

Ach, eerst maar afwachten voor ze zo ver is. Kan nog maanden duren (of dat ik het de eerste keer niet eens in de gaten heb, en ik me maar afvragen waarom al die reuen bij me voor de deur staan. :haha: ).
eliza

Bericht door eliza »

Onze over buren hebben een katje van ik denk 2 jaar oud, een heel lief beestje. Nu gaan ze vaak een paar dagen weg en dan is het beestje alleen thuis, niks mis mee als je maar zorgt dat het eten krijgt.

Nu zijn ze vanaf afgelopen dinsdag weg en hadden hem toen binnen zitten, de ramen boven staan open en hij is vanuit het doucheraam op het platje van de voordeur gesprongen en zo de tuin in, maar deze weg kan ze niet terug, afstand is te hoog en hij kan niet omhoog klauteren.

Kijk drinken kan hij wel vinden maar eten niet, dus ik geef hem elke dag maar een bakje brokken en dan komt hij miauwend naar me toe.

Zelf heb ik ook 2 poezen, maar ik zou nooit weg gaan als ik niemand heb die ze elke dag eten geef en ze even een aai over de kop geef.

Doe ik er goed aan om Cookie toch elke dag een bakje brokken te geven
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp