Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://nos.nl/artikel/2230762-man-slee ... trike.html"]Man sleept hond mee achter zijn trike[/URL]

... Ik denk dat het er op uit draait dat ik een nachtje op het politiebureau kan blijven vanwege mishandeling. :grrr:
Billy

Bericht door Billy »

Ik las het, is maar 1 straf goed genoeg voor... Maar dat mag helaas niet.

De arme schat :huilen:
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja.... Ik ben tegenwoordig best wel voorstander van lijfstraffen... :tralala:
Billy

Bericht door Billy »

De uitslag van Liza haar tumor is bekend...

Graad 2, graad 1 is gunstigste en graad 3 is einde verhaal. Dierendokter was er heel positief over want alles is verwijderd, weer een schoon Mopsje ;). Goede nieuws moet nog even inwerken.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik wens Liza snelle en heel goede beterschap! En Billy, ik hoop dat je nog een poosje inens kunt genieten van een gezonde Liza.
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat zal dit een opluchting zijn.... en nu mogen de tranen komen. ;) :kus:
Billy

Bericht door Billy »

Dank jullie wel.

Vreemde is dus eigenlijk helemaal niet :o. Misschien komt de opluchting als we vrijdag de hechtingen eruit halen en ik dierendokter nog x spreek.

Denk dat het alles met Boyke te maken heeft. Morgen is ze 6 jaar geleden overleden, ook een dinsdag. 's Ochtends wat bloed bij haar drol en ineens uit het niets was ze er niet meer 's avonds. Tumor waar ik niets van wist had haar mild doen scheuren...

Liza heeft al jaren bloed bij haar drolletje, kan ik gelukkig loslaten. Vanochtend ineens meer bloed.

De angst zit er nu al een paar weken in dat zij mij ook gaat verlaten, en we weten dat die angst reëel is ooit. Maar wel één die ik los moet gaan laten voor nu...

Komt vast wel goed, ff tijd nodig denk ik.
Suzan

Bericht door Suzan »

Laat het maar even bezinken, denk ik dan. Je mag haar nog even bij je houden, dus geniet van je vriendinnetje. En eens zal je haar moeten laten gaan, maar nu nog niet. :)

Over onverwacht afscheid nemen gesproken, het is woensdag-/donderdagnacht een jaar geleden dat ik Teun levenloos in m'n armen hield... Nooit zal een Hemelvaartsdag nog zonder die gedachte zijn.
Wat kan het verlies van een geliefd maatje toch een impact hebben. :huilen:
Suzan

Bericht door Suzan »

En dan nu iets van een heel andere orde: Het was vanmorgen insectendag voor Angel. :D

Eerst toen ik haar voor haar ochtendrondje uit liet. De meikevers waren afgelopen nacht blijkbaar uitgevlogen want op een gegeven moment was ze ergens aan het snuffelen.

En ik zie haar koppie omhoog komen en schrik toch een beetje: Er zat een ginormeous beest op haar snuit! :eek:
Het hield zich met de harige poten aan haar snoetje vast.

[I]Zij [/I]vond het niet raar, maar ik had toch even zo'n schrikmomentje. Tot ik zag dat het een meikever was. Dus ik pak het beessie voorzichtig van haar snuffert af en gooi het in de struiken. :tralala:

Op dat moment baalde ik dat ik niet zo'n vijftienjarige puber ben die de telefoon continue in de hand heeft. Want dat was echt een mooie foto geworden.

Zijn we thuis aangekomen, struikelt ze over een enorme hommel. Echt zo'n Big Bumblebee... Dat moest dus uitgebreid besnuffeld worden. :ogen:

Beestje voelde zich ietwat bedreigd door Angel want bleef maar steeds op de rug liggen met de pootjes dreigend gespreid en de angel in de aanslag, klaar om te prikken.
(grappige woordspeling ;))

Dus ik heb de nieuwsgierige pup maar even van een vervelende prik in het neusje gered en de hommel in de struiken gezet zodat ze rustig kon opwarmen.

Maar het was dus een harige pootjes morgen hier. :)
Billy

Bericht door Billy »

Een enorme impact, vergeten doen we ze nooit. Gelukkig ook maar!

Leuke avonturen Suzan :D
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp