Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht slapen/of slapeloze nachten.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Draakje

Bericht door Draakje »

[QUOTE=Artemis-;1103078]:haha: gus, zo heb je wel iets te vertellen bij de koffie...[/QUOTE]

Dat, en de buurvrouw in andere kamer naast me! :D

"Had je een vreemde vent in je kamer? Hoorde het allemaal. Ik laat mijn rolstoel wel voor de deur staan, zal mij niet gebeuren!"

En dus wist de hele afdeling het al nog voor ontbijt voorbij was. Flink er om kunnen lachen, maar ik vond het stiekem ook wel erg zielig, deze man is overduidelijk de weg helemaal kwijt en mist zijn partner. Hij doolt namelijk ook de hele dag door het gebouw op zoek naar haar.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ik wens je heel veel plezier met de nieuwe kleine uk ....Die slapeloze nachten zullen hopelijk niet te lang duren , maar zoals je aangeeft , het hoort erbij en zeker op die leeftijd.
Dat jullie elkaar maar heel veel liefde mogen geven ...

Riwidi
tracy

Bericht door tracy »

Al meer als een uur te draaien in het bed en mijn partner ligt naast mij te ronken. Kan dus de slaap niet meer vatten. Van ergenis er maar uit gegaan.

Ben al geen goede slaper, 4 tot 5 uurtjes is veel. Vanavond een latte macchiato genomen. Had ik dus beter niet kunnen doen. Ben dus nu klaar waker.
Fratema

Vannacht weer ouderwets wakker gehouden

Bericht door Fratema »

Vannacht weer ouderwets wakker gehouden

Door de pijn in mijn voet
Dango

Bericht door Dango »

het ging een tijd goed , na een uur of 4 a 5 altijd wakker om te plassen en dan gaat die molen in het hoofd weer draaien en slapen ho maar..

béhhhhhhhhhhh

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Kobus

Bericht door Kobus »

Slaapmuziekje ? 💤 / 528Hz Solfeggio Sleep Music

[URL="https://youtu.be/1MPRbX7ACh8"]https://youtu.be/1MPRbX7ACh8[/URL]
Fratema

Bericht door Fratema »

:haha: :haha: :haha: Zzzzzzzzzzzzzz zzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzz zzzzzzzzzzz zzzzzzzzz gaat best goed hier tegenwoordig :joepie:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

pff ik word alweer een paar dagen om een uur of 5 wakker...:moe:
Klick

Bericht door Klick »

heel fijn om te horen Fratema :cool:
tracy

Bericht door tracy »

Ben al een tijdje wakker, steeds maar draaien in bed, ondanks de airco. Omdat ik toch niet slapen kan ben ik van ellende er maar uitgegaan. Zit nu op het WWW.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp