Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht slapen/of slapeloze nachten.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Raimond

Bericht door Raimond »

Oke sorry voor de onjuiste benaming.

wist even niet de woorden om dit anders te zeggen.

Nu nog niet

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk
Fratema

Ik gooi ze niet weg hoor

Bericht door Fratema »

Ik gooi ze niet weg hoor

Het is even zoeken naar de nieuwe spelregels

Want ik krijg er wel mooie slanke pootjes door zie ik. :D

Dus komende nacht wel die dingen weer aandoen. De oude spalk gebruiken en een aantal pijnstillers en water binnen handbereik zetten voor het geval het toch mis gaat. Heel benieuw wat ik hier morgen te melden heb.
Raimond

Bericht door Raimond »

[QUOTE=Fratema;1118495]Het is even zoeken naar de nieuwe spelregels



Want ik krijg er wel mooie slanke pootjes door zie ik. :D



Dus komende nacht wel die dingen weer aandoen. De oude spalk gebruiken en een aantal pijnstillers en water binnen handbereik zetten voor het geval het toch mis gaat. Heel benieuw wat ik hier morgen te melden heb.[/QUOTE]Succes voor de komende nacht alvast.

Mooie slanke pootjes altijd

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk
tracy

Bericht door tracy »

Slecht geslapen. Blijf dan te lang liggen om wat te dommelen. Dat is niet goed wat dan krijg ik hoofdpijn. Nu even rustig wat karnemelk drinken en rustig weer wat helderder worden.
tracy

Bericht door tracy »

Het is weer zover, weer geen oog dichtgedaan. Gisteren, naar mijn maatstaven goed geslapen, maar tot nu toe geen oog dichtgedaan. Dus er maar uit, want naast mij ligt mijn vriend heerlijk te dromen en te snurken en dat is niet slaap bevordelijk.
marijke

slecht slapen/of slapeloze nachten

Bericht door marijke »

slecht slapen/of slapeloze nachten

Dat slapen is voor velen een probleem.

Ik heb op het moment in de ochtend 75 mg. Lyrica en voor de nacht 150 mg. Ik heb vannacht wel wat geslapen maar stond vanmorgen op en was zo gammel op mijn benen.

Ik heb me overal aan vast moeten houden en was blij dat niemand me zag gaan.

Vanaf morgen moet ik zowel in de ochtend als voor het slapen gaan 150 mg. Lyrica en ben dus benieuwd hoe het morgen zal gaan.

Het heeft wel 1 voordeel: mijn aangezichtspijn is wel wat afgenomen
tracy

Bericht door tracy »

Het is weer zover. Na 2 nachten goed slapen (met een tablet (dormicum)). Kan nu niet slapen. Om circa 22.30 uur naar bed gegaan. Slaap niet kunnen vatten. Mede door mijn pijnlijke schouder.
Daarom er maar uit gegaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp