Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht slapen/of slapeloze nachten.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
gerda L

Bericht door gerda L »

Hier weer een rot nacht met de wekker omgedraaid
wilde echt niet meer weten hoe laat het was :boos:

en als ik het verhaal van Merel zo lees over de overgang, dan staat me er nog een boel te wachten,word je niet vrolijk van
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=gerda L;896355]en als ik het verhaal van Merel zo lees over de overgang, dan staat me er nog een boel te wachten,word je niet vrolijk van[/QUOTE]

Je [I]hoeft[/I] natuurlijk niet van al kwalen last te krijgen. ;)
Bij mij duurt het ongetwijfeld ook niet zo lang meer voor m'n lijf zo ver is, en ik hoop daar i.i.g. op! :giegel:
marique

Bericht door marique »

Dit is zo herkenbaar
Ik heb de link maar meteen bij favorieten gezet.

Zelf ben ik door die hartkloppingen een keer zo beroerd geweest, echt ziek en moe dat ik met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis.
Paniek dromen alles heel realistisch verschrikkelijk.

Ekster wordt die melatonine ook zo genoemd bij de DA?
Ekster

Bericht door Ekster »

Ja, melatonine 5 mg. Dat schreef mijn huisarts mij voor. Was het proberen waard zei hij.
Joanna

Bericht door Joanna »

[COLOR="Indigo"][B]Ik laat de Melatonine uit Amerika komen...
Cheaper by the dozen... Puritan's Pride.
Hoe meer je bestelt hoe goedkoper!
En zo goed én goedkoop krijg je de Melatonine hier nooit!

Ik neem al jaren 9 mg. Nergens last van.
Ook mijn MRI's vertonen al jaren hetzelfde beeld...
Dus wat maakt dat Melatonine invloed zou hebben op MS heb ik nog niet kunnen ontdekken...

[/B][/COLOR]
Fratema

Ik neem steeds slechts 2 mg

Bericht door Fratema »

Ik neem steeds slechts 2 mg

Vanavond maar eens 5 stuks nemen :slapen:

Niet uit Amerika, maar gewoon van het Kruidvat :D
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=gerda L;896355]

en als ik het verhaal van Merel zo lees over de overgang, dan staat me er nog een boel te wachten,word je niet vrolijk van[/QUOTE]

Gelukkig krijg ik daar géén last van :haha:
ancie

Bericht door ancie »

Ik ken het ook.
Slaap eerst een paar uur, dan tegen 3 uur wakker en dan dus tegen 6 of 7 uur pas weer in slaap vallen.

Als ik dit een aantal nachten gehad heb dan neem ik 2 paracetamolletjes voor het slapen gaan en dat werkt bij mij prima. :)
Knillis

Bericht door Knillis »

Om nog even terug te komen op alle nare verschijnselen (waaronder slecht slapen) die de overgang met zich meebrengt kan ik zowaar een zeer positieve bijdrage leveren.

Ik word binnenkort 57, heb van mijn 43e tot mijn 50e de prikpil gebruikt en zodoende geen menstruatie gehad. Kwam ook met het stoppen niet terug.

En tot op heden geen enkele overgangsklacht gehad. Lijkt me sterk dat het nog moet komen. Ik ga er dus stiekem vanuit dat als je geluk hebt het ook zonder narigheid kan.

Ben er wel erg blij mee dat het mijn deur voorbij is gegaan. :)
Ekster

Bericht door Ekster »

Waarom gebruik jij 9 mg Joanna? En waaruit maak jij op dat die uit Amerika zo goed zijn?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp