Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht slapen/of slapeloze nachten.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb een doosje van Sleepzz met 1,5 mg pure melatonine, 50 tabletten. Dat is dus de Melatonine Forte. Ik zag ook een andere soort staan, ben even de naam kwijt maar lijkt er erg op. Dat was met toevoeging van kruiden. Dat wil ik juist niet, wil puur de melatonine.
Ekster

Bericht door Ekster »

Vlindie, volgens mijn huisarts heeft minder dan 5 mg melatonine weinig zin om te gebruiken.

Het Kruidvat en de Etos verkopen niet van 5 mg. De DA wel.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

DA dus wel? Dank voor de tip Ekster! Ik gebruik nu 3x 1,5 mg van Sleepzz. Is 0,5 mg te weinig, maar ik kan zeggen: heb heeeeerlijk geslapen vannacht! :D
vlindie

Bericht door vlindie »

[QUOTE]Vlindie, volgens mijn huisarts heeft minder dan 5 mg melatonine weinig zin om te gebruiken.

Het Kruidvat en de Etos verkopen niet van 5 mg. De DA wel.[/QUOTE]
Lieve ekster dank je wel voor je tip:)

Kan je dit niet op recept krijgen bij de huisarts????


liefs vlindie
vlindie

Bericht door vlindie »

Meteen zelf maar even mijn apotheek gebeld,in die sterkte van 5 mg kost het voor 30 stuks 22,95,kan ik hier weer niet van slapen:D

Toch maar zelf halen bij de DA.........nogmaals dank ekster voor de tip:)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb nu 50 tabletten van 1,5 mg voor 13 euro. Aangezien ik er 3 per keer neem, doe ik dus 16 dagen met 1 doosje. In dat geval is 30 stuks voor 23 euro nog goedkoper...Ik zal ook eens kijken bij mijn apotheek!
Snowym

Bericht door Snowym »

Joanna, als je in Amerika bestelt zijn de verzendkosten wel erg hoog.

Hoeveel bestel je per keer en hoe duur is dit dan als je het omrekent?
Ik wil het ook gaan nemen, maar twijfel welke ik dan zal gaan nemen.
veggie

Bericht door veggie »

[URL="http://www.keymelatonine.nl/melatonine_defender.php"]http://www.keymelatonine.nl/melatonine_defender.php[/URL]nhoud 60 tabletten

Samenstelling per tablet:
Melatonine ( 5 mg. )
Zink Gluconaat ( 55,78 mg. )
Selenium chelaat ( 50 mcg. )
Calcium ( 50 mg. )
Magnesium ( 25 mg. )
Indicaties:
Immuniteit
Osteoporose
Anti veroudering (anti-aging)
Penopause (midlife- crisis)
Menopause


Dit vond ik op internet en kost 17,50 voor 60 tabletten vind het wel een mooie samenstelling en voor mij ook een mooie meepakker voor de overgangsklachten en er zit 5 mg melatonine in...;)
Ekster

Bericht door Ekster »

Vlindie, ik heb het voorgeschreven gekregen van de huisarts, maar schrok dus zo van de prijs dat ik het bij de DA heb gekocht.

Bio-culture heeft van 3 mg. Als je daar eentje van neemt kunt je er ook 30 dagen mee.

Leeuwtje-nl waarom naar de apotheek gaan als je het bij de DA voor 13 euro kunt krijgen en in hun 25% aanbiedingsdagen zelfs voor bijna een tientje!
vlindie

Bericht door vlindie »

[QUOTE]Vlindie, ik heb het voorgeschreven gekregen van de huisarts, maar schrok dus zo van de prijs dat ik het bij de DA heb gekocht.[/QUOTE]

Nou ik dus ook,de DA lijkt me een beter alternatief.
Ik koop liever niet op internet,je weet nooit wat je krijgt.
Ik hou het op veilig.
Dank ekster.

liefs vlindie
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp