Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Paasvuren

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
tracy

Paasvuren

Bericht door tracy »

Ik kan niet slapen, dat komt vaker voor. Maar de geur van de paasvuren vanuit Duitsland ruik je. Staat ook op twitter van RTV Drenthe, dus ik verbeeld het mij niet. In Drenthe hebben ze er last van. Deze (rare) gewoonte hebben ze ook in het noorden van Duitsland. De slaapkamerraam al dichtgedaan maar helpt niet veel (meer). Mijn vriend snurkt lekker door. Dus er maar uit gegaan.

Morgen wordt de paasvuur in mijn dorp aangestoken. Ongeveer 1,5 km meter van ons huis vandaan. Velen zijn verboden maar helaas deze niet. Ik hoop dat de wind, net als nu, vanuit het oosten komt, want dan hebben we gelukkig weinig last van.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja, het stinkt hier in Salland ook. M'n hond liep net tijdens het uitlaten de hele tijd te niesen en proesten.

Ach, ik ben al lang blij dat ik geen astma heb en morgen is het al weer overgewaaid. Er zijn duizenden mensen wekenlang druk mee geweest en blij met zo'n fik.

Nadeel is alleen dat je nu niet even de boel lekker door kunt luchten in de ochtend. Maar dat overleef ik ook wel een dagje.
tracy

Bericht door tracy »

Ja, Suzan je zou gelijk hebben als het maar 1 dag zou duren. Helaas het paasvuur smeult nog wel een week. De paasbult bij ons in de buurt heb je minimaal een week last van als de wind verkeerd staat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp