Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic. Voor bestsellers, geheimtips, lekker spannend of juist ontspannend, enz.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

"tussen godenzonen " van Auke Kok gelezen.

leuk boek over Ajax seizoen 2012-2013
Knillis

Bericht door Knillis »

Gisteren uitgelezen het boek "Ik ontsnapte uit Auschwitz" van Vrba Rudolf, vertaald uit het Engels door M.J. Strengholt.

In de morgen van 7 april 1944 klinkt alarm door vernietigingskamp Auschwitz. Het eerste teken dat twee gevangenen ontsnapt zijn. Samen met kampgenoot Alfred Wetzler slaagt Vrba erin als een van de vijf joodse gevangenen te ontsnappen. Een minutieuze beschrijving van de verschrikkingen.

Ik vond het een heel indrukwekkend boek waarin overigens wel veel gruwelijke zaken erg precies worden beschreven. Maar zo kreeg ik toch een heel klein beetje inzicht in wat er zich afspeelde in de kampen in de 2e wereldoorlog.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

" de kamer " van Jonas Karlsson uit.

een dun boekje over iemand die in een kantoorgebouw, als enige, een extra kamer ziet.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

"de bende van Venlo "van Valerie Lempereur uit

tjee, wat een tuig.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

"stalker "van Lars Kepler uit.

ik vond het een goed en spannend boek.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

ben begonnen in "genesis" van Karin Slaughter
san70

Bericht door san70 »

Voor wie van spannende boeken houdt: ik heb net Lisa Gardner 'ontdekt'. Boeken die je bijna niet neer kan leggen, zo spannend! :).

San
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

bedankt voor de tip San70.
Ga ik zeker iets van lezen.

heb 6 boeken van haar
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dank voor de tip! Ik ken haar geloof ik niet, maar klinkt goed! :ja:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=hero;1000664]"tussen godenzonen " van Auke Kok gelezen.

leuk boek over Ajax seizoen 2012-2013[/QUOTE]

Misschien is "Vak 127" van Menno Pot dan ook iets voor je. Ik vond het, als supporter van een andere club, allemaal erg herkenbaar en goed geschreven.


En net "Ijsland" van Giphart gelezen; aanradertje!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp