Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic. Voor bestsellers, geheimtips, lekker spannend of juist ontspannend, enz.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Het laatste boek dat jij gelezen hebt is nog niet uit op CD maar komt er aan. Welke titels van deze schrijfster zijn nog meer de moeite van het lezen waard?

Groetjes,
Nelleke
Catharineke

Bericht door Catharineke »

Hallo Knillis,

[IMG]http://lh6.ggpht.com/_MylHV2ze8wA/TUQi5 ... G_0265.JPG[/IMG]

Stukje van mijn boekenkast met Joanne Harris' boeken. Chocolat is heel beroemd en is verfilmd.
Lollipop Shoes is een vervolg op Chocolat en het zijn schitterende magische boeken om te lezen. Verhalen spelen zich af rond Vianne Rocher, dochter Anouk en later dochtertje Rosette.

[url]http://www.joanne-harris.co.uk/v3site/b ... index.html[/url]

Waarschijnlijk zijn hier luisterboeken van want ze zijn al een tijdje geleden uitgegeven.

Hartelijke groeten,
Ineke.
Emma54

Engelstalig

Bericht door Emma54 »

Engelstalig

[QUOTE=Catharineke;753242]Hallo Knillis,

Stukje van mijn boekenkast met Joanne Harris' boeken. Chocolat is heel beroemd en is verfilmd.
Lollipop Shoes is een vervolg op Chocolat en het zijn schitterende magische boeken om te lezen. Verhalen spelen zich af rond Vianne Rocher, dochter Anouk en later dochtertje Rosette.

Ineke.[/QUOTE]

Lees jij de boeken in het Engels? Ik heb dat alleen gedaan bij de reünie van Simone van der Vlugt.

Joanne Harris vervolgboek op Chocolat vind ik niet goed. Lollipop Shoes in het Engels; Rode schoenen in het Nederlands. De leeftijd en de tijdsperiode kloppen niet. Chocolat speelt zich af eind jaren vijftig van de vorige eeuw. Bij Rode schoenen zijn we 10 jaar? verder- ben het vergeten-maar er is internet en gsm. Dat is toch niet logisch?

Hier is daar destijds een discussie over geweest.

[url]http://www.joanne-harris.co.uk/v3site/m ... index.html[/url]

[B]Vijf kwarten van een sinaasappel[/B] en [B]Stranddieven [/B]vind ik heel erg mooi. Om de paar jaar pak ik ze weer uit de boekenkast.
Bolke

Bericht door Bolke »

Hoi!

ik lees momenteel Wij zijn ons Brein, van Dick Swaab.
héél interessant! :)
Luca76

Bericht door Luca76 »

[B]bolke, [/B][FONT=&quot]hier ligt hij rustig te wachten, wilde hem inderdaad ook graag lezen. maar oogies grrr en lees niet zoveel en lang als ik eigenlijk zou willen.:(

ben nu met de laatste paar blz van Harlan Coben bezig, geweldige schrijver.
[/FONT]
Emma54

geleend

Bericht door Emma54 »

geleend

Heb het boek:"Komt een vrouw bij de dokter", bij de bibliotheek geleend.
Ik ben nog niet begonnen, maar ben benieuwd hoe het mij bevalt :haha: of :huilen:.
benka

lievelingsboeken

Bericht door benka »

lievelingsboeken

vreemdeling in een vreemd land (R. Heinlein)
af en toe ga ik er 1 noemen
Dit is een SF boek
Voor de goede lezer is t religieboek
Erg leuk om te lezen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb zaterdag "Contract" van Lars Kepler gekocht en vandaag gaat die uit. Geweldige pageturner, net als zijn vorige boek "Hypnose". Je moet wel van spanning houden...
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

[COLOR="Blue"]Heeft iemand al gelezen: [url=http://www.naimaelbezaz.nl/]Vinexvrouwen[/url], van Naima el Bezaz
Ik heb het iemand kado gedaan, maar die vindt het een enorm klaagboek. Nu hoorde ik vannacht de schrijfster op de radio en ik kan me er wel wat bij voorstellen, als ze schrijft zoals ze praat...

Voor de goede orde: ik heb het zelf niet gelezen omdat de titel me niet trekt. Wat zijn jullie ervaringen, eventueel?

Wel las ik ooit van haar Minnares van de duivel en De weg naar het noorden. Die vond ik allebei heel bijzonder. Maar haar nieuwste boeken ken ik niet. Misschien moet je op de hoogte zijn van haar werk om ze naar waarde te schatten.
Ik gaf het kado omdat het 'hilarisch humoristisch en meeslepend' zou zijn. Maar ja, dat is een kwestie van smaak.
[/COLOR]
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik vond Hypnose erg traag lopen en ben bij blz. 170 afgehaakt. Heb ik op mijn verjaardag het boek Contract gekregen:haha: . Heb ik nu nog niet zo'n zin in om in te beginnen terwijl ik toch echt van Scandinavische thrillers houdt.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp