Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic. Voor bestsellers, geheimtips, lekker spannend of juist ontspannend, enz.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Ekster

Bericht door Ekster »

[QUOTE]Ik vond hypnose saaiiiiiii, zie je hoe dat verschild[/QUOTE]

Ik ook en ik heb het vervolg op mijn verjaardag gekregen:haha: .
june

Bericht door june »

Tess Gerritsen -Sneeuwval.

Van de achterflap: "Nadat patholoog-anatoom Maura Isles een medisch congress in Wyoming heeft bezocht, gaat ze samen met vrienden skiën. Maar hun auto komt in de bergen vast te zitten in de sneeuw zonder dat er hulp in zicht is. Als de nacht valt zoekt de groep tijdens een sneeuwstorm haar toevlucht in het afgelegen dorp Kingdom Come. Daar lijkt iets ergs te zijn gebeurd: in twaalf griezelig identieke huizen staat het eten onaangeroerd op tafel en staan de auto's in de garages. De bewoners van Kingdom Come lijken in rook te zijn opgegaan. Maar voetstappen in de sneeuw verraden dat iemand Maura en haar vrienden bespioneert. Een week later krijgt rechercheur Jane Rizzoli in Boston het nieuws dat er in een ravijn in de buurt van Kingdom Come een verkoold lichaam is gevonden....."

Ik vond het boek erg spannend. Tess Gerritsen is ook een van mijn favoriete auteurs. En de plotwendingen! Tot het allerlaatst is het spannend. Ik vind dit boek een aanrader.

Stel je dit eens voor: Maura zit dus met haar vrienden in dit afgelegen huis zonder hulp en zij is buiten. Plotseling hoort zij voetstappen achter zich ..... Toen deed ik het boek dicht om te gaan slapen. Het was al donker, en dan zo'n spannend boek. Voor een liefhebber als ik een geweldige ervaring :)
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

ik lees ook graag tess ! vond sneeuwval geweldig .

heb nu een ruth newman liggen . heb nog geen ervaring met haar .

iedereen veel lees plezier
Catharineke

Bericht door Catharineke »

Het spannende boek van Rose Tremain - Trespass, heb ik net uitgelezen.

Voor mij een onbekende schrijfster, maar ik ben nu wel een fan geworden.

groetjes,
Ineke.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb vandaag "Sneeuwval" uit de bieb gehaald en kan het nu al bijna niet meer wegleggen. Heerlijk! Ik was echt weer toe aan een spannende pageturner... Bedankt!
Grannoes † 21-01-2017

Bericht door Grannoes † 21-01-2017 »

Ik heb in no-time Engelen in mijn haar uitgelezen...net zo mooi als het eerste deel, maar prima afzonderlijk van elkaar te lezen.
Catharineke

Bericht door Catharineke »

Hallo,

Heb het laatste boek van Kim Edwards uitgelezen en neergelegd. The Lake of Dreams. Het is in het Nederlands vertaald - Een vrouw van glas.

Een mooi boek.

Groetjes,
Ineke.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ben net begonnen met het boek Zomerhuis met zwembad van Herman Koch op de daisyspeler. Het boek is verbazend snel voor de daisyspeler beschikbaar want het is nog niet zo lang geleden als gewoon boek uitgekomen.

Hoop dat het net zo'n goed boek is als het diner. Leuke bijkomstigheid is dat Herman het dit maal zelf voorleest. Vind ik extra leuk.

Haar naam was Sarah vond ik het meest aangrijpende boek dat ik de laatste tijd gelezen (geluisterd) heb. Prachtig geschreven.

Groetjes,
Nelleke
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Door het mooie weer en lekker in de tuin luisteren heb ik veel boeken die nog op mijn 'lijstje' stonden nu eindelijk gelezen/geluisterd.

Het diner - Herman Koch. Zomerhuis bij zwembad ligt ook klaar inmiddels, ga ik ook binnenkort aan beginnen.
Krijg nou tieten - Claudia de Breij. Ook voor niet zwangere vrouwen een leuk boek als je van Claudia houdt.
Gebrielle Zevin - Ergens. Mooi boek over het hiernamaals, zoals het misschien ook kan zijn?
Gebr. Wagenaar - Moord op het Pieterpad. Leuk boek voor wie van detective's houd en Whodunnit?
Kluun - Klunen en Haantjes. Ook grappig als je van deze soort boeken houd.
Tommy Wieringa - Joe Speedboot. Leuk verhaal vertelt door de ogen van een jongen in een rolstoel, over jongeren in een dorp.
Catharineke

Bericht door Catharineke »

Hallo,

Ik heb het boek Room van Emma Donoghue uitgelezen. Vanuit de belevingswereld van een 5 jarig jongetje, Jack, ontvouwt zich in "a very confined world" een heel indrukwekkend verhaal.


groetjes,
Ineke.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp