Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ook Annemiek heeft MS en borstkanker tegelijk

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Elke nacht wordt ik ergens tussen 3 en 5 uur wakker omdat mijn lijf dan aan iets te eten, wat te drinken en een anti- misselijkheidspil toe is. Dan doe ik een spelletje op de computer en daarna kruip ik er weer in. Vanmorgen geslapen tot half 9 dus al met al kwam ik toch aan aardig wat uurtje tukken toe.
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Ik baal als een stekker want ik heb opnieuw een schimmelinfectie in mijn mond. Gelukkig dit keer de medicijnen in voorraad dus ik kon vanmorgen gelijk er mee beginnen
Dawn

Bericht door Dawn »

Bah wat vervelend zeg! :( Helpt die medicatie wel snel?
Annemiek

Bericht door Annemiek »

De vorige keer duurde het een paar dagen, maar nu heb ik het eerder in de gaten en zal het wel sneller gaan.
Dawn

Bericht door Dawn »

Hoop het voor je, sterkte!
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Vandaag chemo nr 3 gehad. Ik ben op de helft.
Infuus prikken ging moeizaam, anesthesioloog heeft hem uiteindelijk gezet.

Inmiddels ben ik thuis en zo te voelen gaat het goed.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Als het er inderdaad 6 worden, dan ben je nu op de helft! Hoop dat het goed blijft gaan! :knuffel:
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

En Annemiek hoe gaat het nu met je.

Lees wel mee op fb, maar volg je hier ook.

Liefs Yvonne.
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Het gaat redelijk. Weinig energie en keelpijn dus helaas verwacht ik toch weer een schimmelinfectie. Dat zou wel balen zijn.
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Kop op meis, je bent een topper.;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp