Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ook Annemiek heeft MS en borstkanker tegelijk

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Ik heb het gevoel dat het weer een beetje de goede kant op gaat. Het lamgeslagen gevoel begint minder te worden en ik heb wel weer zin in een kleine activiteit.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

He wat naar dat je je lamgeslagen voelde, hopelijk verdwijnt dat gevoel gauw. Knuf
lotje

Bericht door lotje »

Sterkte! :bloem:
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Super Annemiek dat je er zo doorheen slaat. Topper.

Liefs Yvonne.
june

Bericht door june »

Ik kom jou heel veel knuffels brengen Annemiek. :knuffel::knuffel::knuffel:
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Dank voor jullie lieve reacties. Ik heb al 2 hele goede dagen achter de rug. Ik ben blij.
dientje

Bericht door dientje »

ik ben ook lamgeslagen,...nu..erg moe inene..veel slapen....bleeeeeeeeeeeeehhhh....
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

[QUOTE=Annemiek;981738]Dank voor jullie lieve reacties. Ik heb al 2 hele goede dagen achter de rug. Ik ben blij.[/QUOTE]

Ik ben ook blij, wat fijn om te lezen!
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Even een update.
Ik heb na de vierde chemokuur nogal een rare tijd gehad.
Ineens viel ik flauw en ben met de ziekenauto naar het ziekenhuis gebracht. Daar begon het gedonder pas goed. Longontsteking en daarna trombose.

5 dagen penicilline infuus, waardoor de koorts zakte. Daarna ineens opnieuw behoorlijk hoge koorts vanwege een trombosebeen. Nu is mijn been ingezwachteld en moet ik 2x per week naar de poli om dat opnieuw te laten doen.

De komende dagen nog bloedverdunners slikken en spuiten zodat het stolsel oplost. De trombosedienst komt aan huis gelukkig. Als ik goed ingesteld ben op de bloedverdunners mag ik stoppen met het zelf spuiten. Mijn buik ziet er uit als een abstract schilderij met veel blauw, paars en geel ;)

Het was een heftige periode maar ik ben blij dat ik intussen thuis ben.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jakkiebah...dat is een vervelende nasleep...:(
Hopelijk ga je van deze bijkomstigheden vlot herstellen.

Rustig aan maar...
:knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp