Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ook Annemiek heeft MS en borstkanker tegelijk

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
dientje

Bericht door dientje »

jeetje..ook dat nog...ik hoop dat je weer snel wat hersteld!.
:bloem:
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Het gaat heel langzaam de goede kant op gelukkig. kan weer een paar passen zetten en voel me iets beter.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Wat een toestand Annemiek!
Gelukkig dat het weer langzaam de goede kant op gaat.
Van harte beterschap!

[I]Liefs en groetjes[/I]
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Kom je even een knuffel brengen, kanjer! :knuffel:

Liefs Yvonne.
Annemiek

schilderij over borstkanker

Bericht door Annemiek »

schilderij over borstkanker

Ik heb best veel pech gehad in dit hele traject. Heb de chemo's niet af kunnen maken. Kreeg longontsteking en trombose en heb inmiddels een longontsteking die ontstaat als gevolg van de bestralingen. Een chemische longontsteking noemen ze dat.
Nu aan de prednison en een puffer. En maar hopen dat het snel zal genezen.

Ik had behoefte iets creatiefs te doen met het feit dat ik borstkanker heb. Daarom maakte ik dit schilderij.

60x80 cm. Acryl

[IMG]http://i61.tinypic.com/121ply1.jpg[/IMG]
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Wat fantastisch, dat je ondanks alle ellende, je nog zo heerlijk kan 'verliezen' in dit prachtige kunst werk...

Chapeau...:bravo:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik vind het in alle opzichten een prachtige manier van omgaan met wat je allemaal overkomt. Voor wie je achtergrond niet kent, is het 'gewoon' een mooi schilderij, althans, ik vind het erg mooi! Wie het wel weet, weet (wat) meer van de betekenis die het schilderij heeft.

Fijn dat je creativiteit ook een stukje kan helpen, althans dat hoop ik, bij de verwerking.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Erg mooi.
Inderdaad ook zonder het achterliggende verhaal.
dientje

Bericht door dientje »

zeker mooi gedaan!
vlindie

Bericht door vlindie »

Gewoon mooi....en inderdaad ook zonder het achterliggende verhaal......:goed:

liefs vlindie
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp