Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

bucketlist

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Kijken naar het noorden zie ik hier lichtvervuiling van Nijmegen... domper
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik ben toevallig wakker, maar met een straatlantaarn voor mijn ene raam en een bijna volle maan voor het andere, is er weinig te zien. Dat wordt toch sparen voor een reisje! :-)
steentje

Bericht door steentje »

Ik hoop dat iedereen die het Noorderlicht wilde zien, afgereisd is naar het noorden van ons eigen landje!
Klick

Bericht door Klick »

oud toppic... maar wel een leuke om eens af te stoffen :D

wishlist bucketlist dromen hoe je het ook noemt door deze ziekte ga je anders denken over wat je nog wil doen. zijn ze haalbaar? hoe lang nog?

ik ben wel nieuwsgierig naar jullie gedachten er over. hebben jullie een lijstje?
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik heb inderdaad een lijstje.
Ik heb regelmatig dingen bedacht die ik graag ooit eens wilde doen of zien, maar meestal bleef dat bij dromen. Geen energie en tijd om het daadwerkelijk te doen.

Toen ik de diagnose MS kreeg heb ik dit lijstje maar eens uit mijn hoofd gehaald en op papier gezet (en in een app). Ik heb nu meer energie (ben minder gaan werken) en meer besef van de mogelijkheden die ik nu heb en later mogelijk niet meer.

Ik werk de lijst niet echt af (en er staan ook geen dingen op die ik [U]persé[/U] gedaan wil hebben), maar ik heb er ondertussen al aardig wat van kunnen wegstrepen. Ik ben nu iets daadkrachtiger in het daadwerkelijk doen van die dingen.

Overigens wordt de lijst niet echt korter, want ik bedenk telkens weer nieuwe dingen die ik graag zou willen doen of zien. :haha:
En wat is het leuk om met zo'n lijst bezig te zijn!
Klick

Bericht door Klick »

ik heb niet echt een lijstje lijstje, maar ben wel bewuster van wat ik graag wil en zet er op een vrij natuurlijke wijze haast bij.

Als het dan toch niet de laatste keer was, dan ben ik alleen maar blij dat ik die ene en de daarop volgende keren heb mogen meemaken.

ik denk er over wel een echt lijstje te maken.. ben er bijna aan toe :D
Luca76

Bericht door Luca76 »

Door mijn huidige situatie denk ik steeds meer na over een bucketlist..
Máár naast qualitie time met liefdevolle mensen en Schotland staat er nog niet veel op 🙂
Suzan

Bericht door Suzan »

Mooi toch? Dat is een teken dat je al (bijna) alles hebt gedaan wat je wou en het niet voor je uit hebt geschoven.
Je hebt dus in het nu geleefd, en niet in het "later".
Beter kun je het niet hebben. (vind ik dan. ;))
Klick

Bericht door Klick »

inderdaad klinkt prachtig ;)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb best een lijstje met dingen die ik zou willen doen. maar helaas zijn ze met name financieel onmogelijk..... Denk dan vooral aan dingen als reizen, vrijwilligerswerk in verre oorden, steden en vrienden bezoeken. Mijn MS houdt me (nog) niet tegen, het gebrek aan geld wel. En dat zal niet veranderen, ook niet na de Oudejaarsloterij. :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp