Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

bucketlist

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
mispeltje*

bucketlist

Bericht door mispeltje* »

Hey,

Laatst had ik het met een vriendinnetje over haar bucketlist en toen realiseerde ik me dat ik er helemaal geen heb, sowieso kan ik niet echt iets bedenken wat ik nog wil doen/bereiken.
Eigenlijk vind ik het wel prima zo; mijn leven kabbelt rustig door en bestaat momenteel vooral uit fysiotherapie en boodschappen doen. Vooral in het laatste heb ik veel plezier. Soms ga ik zelfs vaker dan 1x per dag naar de AH.

Okay, ik vind het prima zo, maar ergens is het toch best saai nu ik er echt over nadenk. En toch ben ik erg tevreden over mijn leven nu!

Hebben jullie een bucketlist?
sill

Bericht door sill »

Ik heb geen bucketlist maar wel dromen en wensen.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

En die zijn? :)
Billy

Bericht door Billy »

Ik ben gewoon graag een saaie huismus. Ook niet de behoefte aan spannende wensen, ben gewoon tevreden.

Geniet iedere dag groots van de kleine dingen :)
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Hihi Billy, goeie instelling!
Maar word jij niet onzeker van het feit dat sommige mensen hele waslijsten hebben met enge dingen die ze mee willen maken?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Op een bucketlist hoeven toch ook niet perse spannende dingen te staan ;).

Een keer naar een musical, al dan niet in London of New York, een vreemde taal leren anders dan die van de middelbare school, een concert van je favo muziekant bijwonen. Het kan er allemaal opstaan wat mij betreft.

Nu moet ik zeggen dat ik ook geen echte bucketlist heb, wel dingen die ik nog eens wil doen. Ik zou aan de waaghalzerige kant dan best een keer een tandemsprong willen maken, minder waaghalzerig een muziekinstrument leren spelen en dan geen blokfluit natuurlijk. Saxofoon en gitaar hebben al jaren een hoge plek op mijn verlanglijstje, maar ook zangles bv. en misschien die vreemde taal nog eens.
Billy

Bericht door Billy »

Ik vind dingen nogal snel spannend ;).

Maar ik begrijp dus dat anderen jou nogal onzeker over jezelf kunnen laten voelen? Wat ontzettend jammer die onzekerheid, je bent goed zoals je bent :girlpower:.

Heb dat dus gelukkig niet, zeg ook altijd blij te zijn dat ik geen 15 meer ben. Pff dat minderwaardigheidsgevoel...

Misschien is dat een goede voor op je lijstje ;)
sill

Bericht door sill »

[QUOTE=mispeltje*;982444]En die zijn? :)[/QUOTE]

Ik zou graag nog een keer naar Costa Rica of een ander ver land gaan.
Verder met mijn cursus Spaans. Een workshop van Alan Dunn volgen. Dit komt nu in mij op :-)
Dawn

Bericht door Dawn »

Ik heb ook geen bucketlist hoor, eigenlijk ook geen wensen of dromen meer. Tenminste geen haalbare!:D
Suzan

Bericht door Suzan »

M'n eerste reactie bij zo'n bucketlist is eigenlijk: Weer zo'n hype uit Amerika waar ik niet aan meedoe. Pfrrt... :ogen:

Maar als ik iets genuanceerder verder denk, heb ik ook zoiets van "waarom hebben mensen dan zo veel uitgesteld?" :weetniet:
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb zo uit m'n blote hoofd eigenlijk wel bijna alles gedaan wat ik wilde doen.
Heb nooit zo geloofd in "later".

Heb me nooit echt laten beperken door regels en verplichtingen, wat wel of niet hoort, wat de mensen wel niet van me zouden denken, en al helemaal niet wat mensen van me verwachten of noem maar op. :cool:
Op één of andere manier heb ik altijd wel het leven geleid wat ik wilde.

Natuurlijk ook beslissingen genomen die achteraf niet zo goed bleken te zijn, maar dat hoort bij het leven en daar word je alleen maar wijzer van.
Heb altijd al heel erg in het nu geleefd, en uitstellen houd ik niet van.
Vandaar misschien dat ik niet echt dingen op m'n bucketlist heb staan: Ik heb ze al gedaan.

Eigenlijk heb ik nog maar één ding op m'n lijstje staan wat ik nog wel eens zou willen doen/zien.
En dat is het noorderlicht zien. :ja:

Vrees alleen dat dit er niet (meer) in zit. Lange vakanties is niet praktisch als je een hoop huisdieren hebt.

En dan is er nog één ding wat ik een beetje betreur: Ik zal nooit oma worden.
Dat ik geen kinderen heb, is een zeer weloverwogen beslissing geweest en wist ik al toen ik jong was. Daar heb ik ook nooit spijt van gehad.

Maar als ik soms zo'n heerlijk ruikend en kirrend minimensje op schoot heb, kan is soms wel een moment er naar verlangen om zoiets als kleinkind te hebben...

Gelukkig is dat gevoel er altijd maar een seconde, en ben ik toch heel erg blij dat ik geen kinderen heb gekregen. :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp