Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

eM.Cee.eL.Wee.'s wel en wee

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
eM.Cee.eL.Wee.

eM.Cee.eL.Wee.'s wel en wee

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Oude titel: eM.Cee.eL.Wee. wordt alleenstaande mama :'(

Ja, de kogel is door de kerk, we gaan uit elkaar...

We blijken toch iets te hard te zijn gegaan in het verwezenlijken van ons huisje-boompje-beestje-idee.

Eigenlijk begonnen de problemen een jaar terug. Arjan raakte vermoeid en veranderde. Hij had maar weinig oog voor mij. Ik veranderde natuurlijk ook, ik was bezig met de groei naar het moederschap. We groeide verder uit elkaar en de liefde raakte we onderweg kwijt. Ergernissen ontstonden en verwijten over een weer.

En nu is het klaar. Samen zijn we niet gelukkig, ondanks onze lieve Amber. Zonder elkaar gaat het een stuk beter. Dus is dat het plan.

Momenteel zijn we bezig met de ontbinding van ons samenlevingscontact. En ik ben op zoek naar woonruimte voor mij en Amber.

Mega veel onzekerheid en slaaparme nachten. Waar zullen we staan over een jaar?

Maar aan het eind van de tunnel zie ik het licht! Ik ben vastbesloten daar snel te komen, al zal het wat moeite kosten. Maar deze Waterman geeft wel meer op haar bordje gehad. Ik heb vertrouwen...
san70

Bericht door san70 »

Wat moeilijk. Maar ook dapper om de beslissing te durven nemen.
Heel veel sterkte!

San
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Niet leuk.

Heel veel sterkte en Sucses met al het regelen :knuffel:
Speedy

Bericht door Speedy »

Jeetje....:eek:
Heel veel energie gewenst voor de komende tijd.
dientje

Bericht door dientje »

wel rottig voor je, je had het natuurlijk graag anders gewild.
maar daar zijn 2 partijen voor nodig.

ik wens je ook sterkte en veel energie de komende tijd.
.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik was er al een klein beetje bang voor toen je een tijdje terug ergens schreef dat jij een weekje weg zou gaan zonder Amber en dat Arjan dan ook eens kon ervaren hoe het was om Amber de hele week bij zich te hebben.

Had eigenlijk heel hard gehoopt dat het een eye-opener zou zijn voor 'm en dat het de boel weer een beetje recht zou trekken, maar als je uit elkaar gegroeid bent en de liefde er niet meer is, dan is het heel moeilijk, zo niet onmogelijk om dat weer terug te krijgen.

Hoop dat jullie samen een goede omgangsregeling voor Amber op papier krijgen en dat jij en Amber samen ook een fijn eigen stekje krijgen.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

och lieverd wat verdrietig om te lezen.
Maar tegelijk straalt er zoveel kracht uit je berichtje.
Heel veel sterkte!
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

@Anna1975, dat klopt. Maar een eye-opener was het niet. Arjan doet net of het niks voorstelt om Amber te verzorgen :( Geen idee hoe hij dat dan doet, wat ze allemaal eet, hoe vaak ze gewassen wordt en of ze uren ligt te huilen omdat hij zijn handen vrij wil hebben...

Nog meer onbegrip dus. Dat maakt me best een beetje kwaad.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Kan ik me goed voorstellen meis. Het is voor een ander, partner of wie dan ook, soms ook heel erg moeilijk om voor te stellen hoe ms-vermoeidheid nog eens bijdraagt aan de rest.

En als er dan vooral onbegrip is, misschien ook wel beide kanten op, en er kan niet rustig over gepraat worden en de afstand tussen beide partijen wordt steeds groter, dan houdt het op een gegeven moment op.

Je bent een knokker, maar knok jezelf niet stuk hè meis. Af en toe gewoon even bij iemand uitrazen, stoom afblazen en proberen je eigen ding te doen en/of je rust te pakken voor zover mogelijk, is ook belangrijk. Er is maar één jij en doe moet nog heel lang mee, voor Amber, maar ook voor jezelf!

Dikke :knuffel:, ze zijn gratis, de voorraad is eindeloos, dus neem wat je nodig hebt en wanneer je ze nodig hebt ;).
Sara

Bericht door Sara »

Oh, wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen,

heel veel sterkte!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp