Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

eM.Cee.eL.Wee.'s wel en wee

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
pokey

Bericht door pokey »

nog ff gebabbeld op de ms dag maar een update is altijd leuk !

en leuke foto op faceboek ook :D
eM.Cee.eL.Wee.

Mijn topic bestaat nog!

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Mijn topic bestaat nog!

Zou het leuk zijn een updaten te schrijven?

Ik doe het gewoon.
Want we zijn inmiddels 2 jaar verder sinds het laatste bericht.

Ik kan zeggen: het gaat goed met ons!
We zijn inmiddels verhuisd (sep 2017) naar een eengezinswoning met eigen oprit en garage waardoor ik niet meer zo ver hoef naar de voordeur met bv de boodschapjes.

Sinds december 2017 zit Amber op school, we hebben gekozen voor de openbare Jenaplanschool. Ze doet het prima en zit nu in groep 2. Ja, ze is nog steeds vrij klein (107cm en 17kg) maar begint momenteel met schrijven.

Waar ik me momenteel mee bezig houd is vooral veel Amber, wat leiding draaien bij Scouting (bij de Welpen), ik doe de Gilwell-cursus (bij interesse even googlen), projectjes op de naaimachine, Nordic Walking (2x in de week), en ik probeer een relatie op te bouwen met Jeroen (nog pril enzo).

En geen betaald werk dus. Waar UWV mij eerder herkeurde en voor 68% afkeurde, heb ik na mijn revalidatietraject een herkeuring aangevraagd. Met IVA als uitkomst. Rust in de tent. Blijft moeilijk om niet te kunnen werken. Gelukkig kunnen kleine vrijwilligersbaantjes wel.

Op MSgebied klaag ik zeker niet. Afgelopen december mijn 12,5jarig diagnose jubileum gehad (bedacht ik me van de week). Wel onlangs bij de neuroloog geweest vanwege klachten, maar de MRI zag er prima uit.

Die klachten? Soms lijken mijn ogen niet samen te werken. Ik heb dan met beide ogen goed beeld alleen er zit hoogteverschil in. Met beide ogen open zie ik dan dus dubbel. Kei irritant en vermoeiend. Gelukkig duurt zo'n aanval maar een paar minuten, maar hoe het komt? In maart wordt het verder onderzocht in het JBZ.

Ik vind het wel lastig dat het zo koud Is buiten. Mijn verkoudheid wil ook niet over gaat. Maar goed, als dat alles Is.

Bedankt voor het lezen!

[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/RB3cU ... 93-h220-no[/IMG] [IMG]https://lh3.googleusercontent.com/SK_zT ... 72-h250-no[/IMG]
Knillis

Bericht door Knillis »

Welkom terug eM. (en de rest), leuk weer even van je te horen en erg fijn dat het goed met jullie gaat.
Klick

Bericht door Klick »

welcome back ;)
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

[QUOTE=Klick;1117636]welcome back ;)[/QUOTE]
[QUOTE=Knillis;1117632]Welkom terug eM. (en de rest), leuk weer even van je te horen en erg fijn dat het goed met jullie gaat.[/QUOTE]

Dank jullie wel. Soms voel ik me wel bezwaard dat het met mij wel redelijk lijkt te gaan... als ik de verhalen om me heen hoor en de kruisjes bij de namen op het forum zie toenemen.
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=eM.Cee.eL.Wee.;1117642]Dank jullie wel. Soms voel ik me wel bezwaard dat het met mij wel redelijk lijkt te gaan... als ik de verhalen om me heen hoor en de kruisjes bij de namen op het forum zie toenemen.[/QUOTE]

het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat ;)
herkenbaar gevoel, dat wel...
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

:o:o:o

[QUOTE=Klick;1117643]het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat ;)
herkenbaar gevoel, dat wel...[/QUOTE]
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=eM.Cee.eL.Wee.;1117642]Dank jullie wel. Soms voel ik me wel bezwaard dat het met mij wel redelijk lijkt te gaan... als ik de verhalen om me heen hoor en de kruisjes bij de namen op het forum zie toenemen.[/QUOTE]

Niet doen. Jij hebt geen invloed op een ander zijn ziekteverloop.
Het is alleen des te meer reden om te genieten van alle mooie dingen in het leven en elke dag dat het niet slecht met je gaat en om natuurlijk ook een beetje dankbaar te zijn voor wat je hebt... ;)

En ja. Ik denk ook regelmatig aan de dierbare forummaatjes die ik in al die jaren kwijt ben geraakt... :(
Knillis

Bericht door Knillis »

Eerlijk gezegd denk ik dat het met de meeste forumdeelnemers best redelijk gaat als je ze er naar vraagt. ;)

Met mij gaat het bv best goed (al kon het beter denk ik er stiekem achteraan). Geen ernstige verslechteringen, zeker de laatste 10 jaar niet en in feite kan ik alles nog al moet het gedoseerd en met wat hulpmiddelen.

Dus niets te klagen eigenlijk maar ook dat doe ik af en toe wel. :D

Maar het is voor iedereen denk ik ook wel leuk van mensen te horen dat het “goed” met ze gaat! Ga zo door zou ik zeggen.
Sharon

Bericht door Sharon »

Welkom terug en voel je zeker niet bezwaard.
Ik vind het juist heel leuk om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik zou zeggen knijp in je handen, wees dankbaar en geniet ervan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp