Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lieve jonge Manja (Jip), is op 10 december 2014 in Lelystad, overleden ... xxx

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
josfromglos

'Jip'

Bericht door josfromglos »

'Jip'

'Jip', als ik die naam voorbij zag komen, straalde het altijd iets levendigs uit..., zal wel komen omdat het zo dicht bij 'Hip' ligt.
Bovendien zat je dan ook nog eens in Amsterdam.

Ik las in je profiel dat je SP hebt. Ik 'heb' ook SP, maar ik hobbel nog rond, zij het dat het heeeel langzaam slechter wordt.

Ik pies zo nu en dan in m'n broek, struikel regelmatig, ben ongewild op gezette tijden ontzettend humeurig, niet in de laatste plaats omdat mijn geestelijk gehandikapte dochter 24/7 aandacht opeist, etc etc.,
maar ik ben nog steeds grotendeels zelfstandig.

Wat ik wil zeggen is, de ene SP is de andere (nog) niet, en als je bedlegerig bent geworden, werpt dit alles in een geheel ander licht.
Bovendien zit je niet, zoals ik, in een stabiele relatie, hetgeen de nodige verlichting brengt.

Sorry Jip, m'n hart zegt dat ik je op andere gedachten moet brengen, m'n verstand (of wat er van over is) zegt mij dat ik je beslissing moet respekteren, aangezien mensen die je wel goed kennen, je in die beslissing lijken te ondersteunen.

Ik wens je daarbij heel veel sterkte.

Jos
Luca76

Bericht door Luca76 »

....nog steeds geen woorden...alleen maar schrik en :knuffel::knuffel::knuffel:gevoel.... vaar wel...
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Lieve Jip, ook ik ken je niet maar wat een moeilijk en moedig besluit.
Ik wens jou en iedereen om je heen heel erg veel sterkte.
bart

Bericht door bart »

Lieve Jip, Dapowerrr, Babbel, Bolke, Suzan en Mim ....na jaren weer

verenigd met elkaar in 1 topic. Een topic rondom lieve Jip.

Ik weet, dat dit meidenclubje, zeker ook voor Jip, erg belangrijk was.

Daarom durf ik zo vrij te zijn hierover, juist in Jip's topic, te praten.

Wie had ooit gedacht dat onze levens zouden lopen als ze gelopen

zijn......

Ik bewaar en koester heel erg mooie herinneringen aan onze tijd

samen.

De tijd waarin we zo'n beetje alles deelden.

Uren praten, mailen en nog meer praten.

Ondanks onze ziekte waren we vol plannen voor de toekomst.

Samen huilden, troostten, roddelden en lachten we.

Ja, heel veel lachten we ook.

Hoe verdrietig is het en ben ik , dat we juist rondom het afscheid van

Jip elkaar weer vinden.

Lieve meisjes, ik houd van jullie en heb voor eeuwig een plaatsje in

mijn hart vrij voor jullie. Barbara / BarT
Just Me

Bericht door Just Me »

Wat ontzettend rot om te lezen :( Weet niet wat te zeggen.

Maar wel heel begrijpelijk, ik schrok toen ik kort geleden na jarenlange afwezigheid weer op het forum kwam en las dat het zo slecht ging met Jip. Dan is het leven meer lijden.

Ik heb Jip ontmoet in Ommen, inderdaad het hele clubje dat Bart noemt. Met Jip daarna nog een tijd via msn contact gehad, was altijd heel gezellig. Had mijn forumnaam toen zelfs aangepast, noemde mezelf Janneke, hadden we via msn bedacht. Leuke herinneringen aan het contact dat we via msn hadden.

Daarna ben ik helaas in mijn schulp gekropen, veel te druk met andere dingen. En nu het weer beter gaat met mijn dochter en de MS bij mij flink opspeelt ben ik weer terug hier en dan lees ik dit trieste bericht...

Lieve Jip en familie en vrienden, ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende moeilijke tijd, geniet van elkaar!
ilse

Bericht door ilse »

:huilen:
Babbel

Bericht door Babbel »

Dank je voor je lieve woorden, dat is volledig wederzijds Bart.

Verder schieten woorden me op dit moment tekort.
Ik ben echt zo vreselijk verdrietig.

Kan alleen maar huilen... om manja, haar familie.... iedereen die haar straks moet missen :huilen: .

Wat een wrede rotziekte is het toch....

Lieve mannie :kus:

Liefs Kirsten
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="Purple"][B]

Lieve Jip

Wat ben je strijdvaardig geweest samen met je naasten,
Alles in harmonie en liefdevol... Op naar betere tijden....Niets teveel

Nu hebben deze zelfde woorden een andere betekenis gekregen..liefdevolle overgave, diep respect ...sterkte ....


[/B][/COLOR]
dientje

Bericht door dientje »

ik ken je niet, maar een heleboel anderen wel...vele hebben mooie herinneringen aan jou.

ik snap, de keuze, en dat is ook erg moedig, en daar heb ik respect voor.

een goede rustige reis.eens komen we er allemaal...

heel veel sterkte!!!
Joanna

Bericht door Joanna »

[COLOR="Indigo"][B]Lieve Jip, het ga je goed...
Misschien tot ooit...?! :huilen:[/B][/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp