Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CAK

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
RoOsJe *59

Binnen!

Bericht door RoOsJe *59 »

Binnen!

Het staat NET op de rekening
marjandatbenik

Bericht door marjandatbenik »

Oh gelukkig zal zo kijken hopen dat het er voor ons ook op staat :-)
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

ja, het staat bij mij op de rekening. :D
j@nnetje

Bericht door j@nnetje »

hier ook :klap:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Zelfs bij mij!! :haha:
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Hier ook vandaag op de rekening :goed:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

hier issie ook (en er weer af, meteen weer deel schuld afbetaald ;) )
eendje

Bericht door eendje »

Hier komt ie niet meer :huilen:, want sinds vorig jaar word ik (samen met manlief) te rijk bevonden. Niet dat ik rijker geworden ben. ;) Was altijd best fijn in dure tijden. (Zoals een zoonlief die uit zijn schoenen groeide en dan in één keer nieuwe gewone schoenen, gymschoenen voor school, voetbalschoenen en hardloopschoenen nodig had. ;) )
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Binnen.....[/COLOR][/B]
Anne=5

Bericht door Anne=5 »

Beschikkingen die een dagtekening hebben voor 15 november worden rond de 20e uitbetaald. Degene met een beschikking met als dagtekening een datum tussen 15 en 21 november hebben krijgen hem rond 30 december betaald.
(mits de gegevens bekend zijn en/of antwoordkaartje op tijd is teruggestuurd)

Ik verdien ook te veel. Maar dochterlief blijkt ineens wel te krijgen. En aangezien er maar één tegemoetkoming mag vervallen krijg ik die wel. Dat scheelt weer! Was een onverwachte meevaller!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp