Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Griep & MS& ongesteld na prednison?!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Effe opgezocht bij bijwerkingen, verstoord menstruatie patroon staat er dus het kan allebei.

Ademloos
Riwidi

Bericht door Riwidi »

H ier ook een , na het stoppen van de Pred , was het patroon contra de anticonceptie. Dus als ik stopte geen menstruatie en als ik begon , wel ! Omdat ik toen ongeveer de leeftijd had van eventuele overgang , ben ik op advies huisarts gestopt om te kijken wat er zou gebeuren. Als ik had geweten hoe ik zou opknappen door met die hormonen te stoppen ! Ben na het stoppen met de pil nooit meer ongesteld geweest. Wel bleven de bloedwaardes die ze meten om te kijken hoever je in de overgang zit heel vreemd , dus mijn hemel , wat is het beide een troep , zowel die hormonen als die Pred !

Riwidi
Luca76

Bericht door Luca76 »

Dank je Ademloos.
Riwidi het is bij dus wel bekend. .moet er niet aan denken 21 dagen ongesteld. .Maar goed. Het is inderdaad beide rotzooi. Als het morgen niet over is ga ik de huisarts bellen voor advies..
angie

Bericht door angie »

Hallo Luca76,

Toen ik een predisoninfuus kreeg ( destijds zelfs gedurende 10 dagen:eek:,) bleef ik daarna 3 weken vloeien, en dat is dus de reden dat ik het nu nooit meer 'hoef'te gebruiken van de neuroloog. Kan dus wel inderdaad. Hopelijk is het bij jou nu snel weer over.groetjes!
Luca76

Bericht door Luca76 »

Angie jeetje Dank je voor je reactie. .wat vervelend 3 weken! Ik hoop ook dat het snel over is.
Luca76

Bericht door Luca76 »

grrr nog steeds...
Knillis

Bericht door Knillis »

Heel vervelend maar misschien een heel schrale troost, mijn vroegere huisarts zei gewoon tegen mee "tja, het kan helemaal geen kwaad hoor, dus geeft niks"

Ja, ja, typisch een man, hij had er dan wel geen last van, ik wel ;)
Luca76

Bericht door Luca76 »

[LEFT]Knillis wat een mannen opmerking inderdaad.. Het kan dan misschien geen kwaad maar het helpt ook zeker niet mee, om te herstellen! Ben er toch altijd labiel/Hangerig etc. Van:moe:
[/LEFT]
Suzan

Bericht door Suzan »

.... Ik denk dan maar "Als mannen maar een week (of langer) uit hun heilige piepertje bloeden, moet je eens zien of ze anders piepen..." :duivel:
Luca76

Bericht door Luca76 »

inderdaad Suzan
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp