Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Labradoodle

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
joge

Bericht door joge »

Twee heb ik er. Broers. Vind ze niet overdreven veel vragen qua beweging; ik laat ze twee keer per dag uit met de ELRO (of zij mij, het is maar hoe je het bekijkt...) en als het mooi weer is ook nog een tijdje in de tuin. Lieve beesten. Slim ook. Verharen niet. Laten wel pluizen achter. Nadeel: veel viltvorming, dus veel vachtonderhoud. Dat kan ik niet zelf; kost teveel energie.
Mobile

Bericht door Mobile »

Hé Joge,

Twee labradoodles, wow!
Wij beginnen maar eens met één hond. Ze zijn behoorlijk prijzig ook.

Ze schijnen inderdaad super intelligent te zijn. En onderhoud is idd pittig. Maar we gaan ervoor! Want ze zijn ook heel lief!
joge

Bericht door joge »

Ik heb 'nepperds', dat scheelt een slok op de borrel! Aan de dure flessentrekkerij doe ik niet mee; honden voor de verkoop onvruchtbaar maken om concurrentie te voorkomen... bah!
Mobile

Bericht door Mobile »

Tja, of je flessentrekkerij kunt noemen weet ik niet. Het zijn wel absurde prijzen....😔
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp