Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik ben het spuugzat om zwaar te zijn!!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat zeg je Marja? :huh: dat is een enorm aantal kilo's

Daar mag je heel trots op zijn. Een grandioos resultaat!

Ben je nu op je streefgewicht of moet er nog meer af?:wauw::wauw:
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Dank zij het afvallen sinds mijn echte laatste inzinking van de combinatie van de MS en Sarcoïdose , merk ik wel dat dat positief werkt voor de rest.
Uiteraard ben ik niet "wonderbaarlijk genezen ", maar het leeft en aanvaart een stuk makkelijker.
Ook ik had last van eetbuien , mede omdat die diagnose maar niet kwam.

Maar nu ben ik 75 kilo kwijt ! ;) Dus wat mij betreft had die diagnose eerder mogen komen !
( geen maagverkleining of dergelijke gelukkig ).

Riwidi
marjandatbenik

Bericht door marjandatbenik »

Ik moet en wil nog 30 kilo afvallen.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jeetje Marjan & Riwidi, wat een hoop kilo's zijn jullie kwijt geraakt...:huh:
Super goed zeg !!

Als ik 75 kilo zou afvallen besta ik niet meer...:p
Maar goed, alles in verhouding natuurlijk, als je ruim over 100 kg bent, kan er ook iets meer af.

Ik ben 12 kilo kwijt en weeg nu 74 kg.
Voordat ik kinderen kreeg woog ik zo tussen de 55-58 kg.
(klein maatje 38, soms 36)

Ik weet dat het niet realistisch is om weer 58 kg te wegen, maar zou graag rond de 65-68 willen zitten.
Zoveel beter voor het lichaam om een gezond BMI te hebben...;)
Anet

Bericht door Anet »

Vandaag dag twee, die lukt.
Afgelopen jaar ben ik 365 X begonnen en even zo vaak deoed opgegeven.
Ik was qua afvallen behoorlijk wanhopig tot een 'oud' buurmeisje vroeg of ze me mocht helpen. Ik kwam erachter dat ze herbalife - coach is. Dat was nou net iets dat ik nog niet geprobeerd had en zat niet op weer iets nieuws te wachten.
Maar ze bleef me uitnodigen en ik ben gegaan.
De eerste slag is gewonnen. Ze steunt me dagelijks per telefoon en morgen weer een afspraak. Voor het eerst sinds lange tijd voel ik een sprankje hoop dat het gaat lukken.
Ik hoop het, want ik ben moe van de kilo's en moe van de strijd tegen de kilo's.
Dawn

Bericht door Dawn »

Artemis, ik lees over ontbijtkoek maar heb je er erg in dat in ontbijtkoek heel veel suiker zit? Was maar een tip...;)
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Dinsdag Ga ik praten met de Cambridge dame. Ben benieuwd.

Als het niet bij me past.. ga ik(zodra mijn oven er is beginnen)
Riwidi

Bericht door Riwidi »

@Artemis,

Dank je Artemis, ik weet niet beter of dat ik veel te zwaar was. Ook al was ik het niet , werd het mij wel aangepraat.

Ik zit nu voor het eerst weer rond het gewicht van mijn 18e rond de 55 kilo en dat had ik nooit durven dromen !

Ik pak nog steeds de verkeerde maat in de winkels !

Riwidi
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=Dawn;1000550]Artemis, ik lees over ontbijtkoek maar heb je er erg in dat in ontbijtkoek heel veel suiker zit? Was maar een tip...;)[/QUOTE]

Ik eet een volkoren variant met minder suiker.
Goed te doen hoor, dit is mijn ontbijt, omdat ik s,ochtends slecht kan eten...
Ekster

Bericht door Ekster »

Riwidi en Marjan, wat zijn jullie veel afgevallen!! Echt petje af hoor. Wat zullen jullie je nu anders voelen.

Ik eet zelf ook ontbijtkoek met minder suiker. Ik moet het eten voor mijn stoelgang, maar er is mij ook duidelijk gewezen op de variant met 33% minder suiker.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp