Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumnieuws! Nog een nieuwe moderator erbij, welkom Sharon

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
merel

Forumnieuws! Nog een nieuwe moderator erbij, welkom Sharon

Bericht door merel »

Beste allemaal,

Vandaag kunnen wij jullie mededelen dat we nog nieuwe moderator erbij hebben en dat is [B]Sharon[/B]. :cool: Zij heeft zich met veel enthousiasme en overtuiging aangemeld en is ten volle bereid om de taak als moderator op zich te nemen. :yes:

Iedereen die het forum regelmatig bezoekt is haar beslist al vaker tegengekomen, maar tot aan gisteren was haar gebruikersnaam *Sharon*. Die sterretjes zijn bij haar naam weggehaald, maar verder is het dezelfde Sharon die al jaren bekend is op het forum.

Wij hopen van harte dat zij, in de rol van moderator, met open armen ontvangen zal worden en dat ze zich door jullie gesteund zal voelen in deze mooie, maar soms toch ook pittige taak.


Lieve allemaal, wij zijn heel erg blij dat Sharon gaat helpen met modereren om dit fijne forum zo optimaal mogelijk te houden. :ja:

Ook al doen zich op het forum af en toe wat onenigheden voor, :( wij hopen van harte dat het voor nu en in de toekomst een warme ontmoetingsplek mag zijn en blijven voor iedereen die daar behoefte aan heeft. :cool:

Met de komst van Sharon is het moderatorteam weer compleet.

Sharon, van harte welkom. Heel veel succes met je nieuwe job. :girlpower:


Vriendelijke groet,
mede namens Knillis en Leontien,
Merel
Knillis

Bericht door Knillis »

Laat mij dan de eerste zijn die je hier feliciteerd met je "aanstelling" tot moderator.

Vee succes met inwerken en ik hoop dat je je draai in het mederatorwerk snel gevonden hebt.

Welkom en veel succes :hand:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Merel schreef het al namens het team, maar toch een kleine persoonlijk toevoeging: gefeliciteerd met je nieuwe "baan" en welkom, collega! :)
Suzan

Bericht door Suzan »

Ah, nog een nieuwe aanwinst voor het moderator team. :)

Sharon, ik hoop dat je snel je draai vindt als moderator, het is bevredigend werk en een leuk ploeggie om mee samen te werken. :ja:

Succes! :bloem:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Gefeliciteerd met je nieuwe job hier op het forum! Gaat vast goed komen, samen met de rest van het modteam :cool:.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

gefeliciteerd en succes!
Billy

Bericht door Billy »

Proficiat
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Succes Sharon! Fijn dat je deze taak op je gaat nemen.
En gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Sharon

Bericht door Sharon »

Bedankt voor jullie fijne welkom en de felicitaties.
Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging :-)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Gefeliciteerd met je Job
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp