Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumnieuws. Einde van mijn moderatorschap

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
merel

Forumnieuws. Einde van mijn moderatorschap

Bericht door merel »

Lieve allemaal,

Per 1 juni, per morgen dus, ;) stop ik als moderator.

Al vaker had ik me voorgenomen om te stoppen met het moderatorschap, maar steeds weer waren er dan omstandigheden die me tegenhielden. Het is niet dat ik met tegenzin zolang als moderator aan ben gebleven, integendeel zelfs, maar na zo'n lange tijd is het goed voor me om een stapje terug te doen.

Met de komst van de 2 jonge enthousiaste krachten Leeuwtje-nl en Sharon en de ruim ervaren Knillis is het moderatorteam op sterkte en daarom is dit het goede moment :yes: om het stokje aan hun over te dragen.

Succes meiden. :goed:


12½ Jaar heb ik dit mooie vrijwilligerswerk gedaan, waarvan ik de laatste jaren voornamelijk met het (niet te onderschatten) werk achter de schermen bezig ben geweest. Dat is gelijk ook een van de redenen waarom ik op het forum zelf steeds minder schreef. :o Dat zal als gewone deelnemer mogelijk weer veranderen.

Ik wil jullie allemaal bedanken dat ik zolang een moderator voor jullie heb mogen zijn. :buigen: Heel hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de steun die ik van jullie heb gekregen. :cool:


Tot ziens op het forum, maar dan als gewone deelnemer. :haha:

Vriendelijke groet,
Merel
joge

Bericht door joge »

Thnx!!!
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Mede door jou is het een actief, informatief en respectvol forum. Dank voor al je inzet!!
Corinne

Bericht door Corinne »

Bedankt!!
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

Merel bedankt voor je niet te overtreffen moderatorschap. Regelmatig wist je binnenbrandje te blussen, problemen op te lossen en technische zaken op te lossen die voor gewone computeraars of zelfs digibeten zoals ik ondoorzichtig zijn.

Ik kan niet anders zeggen dan driewerf HULDE!!! :BLOEM:
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

mari

Bericht door mari »

Bedankt voor je fantastische inzet!
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Bedankt voor je inzet, Merel!
Het moderatorschap is een onderschatte taak en ik ben blij dat er zo'n geweldig forum is voor mensen die (mogelijk) iets met MS te maken hebben.
Bedankt voor al het werk dat je hebt verzet en fijn dat je als deelnemer nog steeds aanwezig blijft.
Roely

Bericht door Roely »

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp