Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nette's wel en wee......

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Esmee

Bericht door Esmee »

Er hoeft maar 1x een medewerker ergens een verkeerd vakje in te vullen en er rolt min of meer automatisch een brief uit met bv betalen en dan de wettelijke regels.

Hopelijk kun je snel voor 100% gerustgesteld worden!
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]hier nog steeds geen definitief bericht van de WMO vanwege dat geklooi met die medewerker die ik de deur uit gegooid heb.

Hoorde vandaag dat er ook een gesprek komt met de zorgverlener....die beslist hoeveel uren ik krijg:moe:

Waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan:grrr:

Van de belastingdienst nog steeds geen bericht, maar wel weer HT en ZT voor het komende jaar.....
[/COLOR][/B]
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Vandaag gehoord dat de Gemeente heeft besloten om max 2uur hulp te geven per indicatie.....

En de hulp verleners instantie mag me dat gaan uitleggen, die komen ook nog voor een keukentafel gesprek....

Dat zijn dan dus 4 gesprekken over 1 indicatie.......het moet ook geld kosten he.....

Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan.....:moe:

Ik had 51/2 uur......
[/COLOR][/B]
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ik geloof het pas als hij er staat, maar als het goed is krijg ik volgende maand een nieuwe keuken.......:eek:

Geen aangepaste want die functioneerd/past hier niet..

Ik krijg een normale keuken, een hoekkeuken zodat er in de keuken plaats is voor mijn koel/vriescombinatie die nu in de kamer staat.
Compleet met vaatwasser, afzuigkap en inductie kookplaat, normale gootsteen mét overloop zodat mijn keuken niet zo vaak blank staat, normale afvoer zodat de bak ook gewoon leeg loopt én een kraan waar mijn hulpen een fatsoenlijke emmer onder kunnen zetten om water te tappen.

Ben hier 1 1/2 jaar met de WMO in de clinch geweest om mijn keuken aan mijn beperkingen aangepast te krijgen en wat belangrijker is een functionele keuken waar ik wat aan heb, maar mijn wensen vielen niet onder de WMO:moe:

Nu via Fondsen het geld bij elkaar gekregen(via MEE) maar ik geloof het pas als hij staat.:ogen:

Dat oeverloze geOH van de WMO heeft meer gekost dan mijn keuken.

Ik heb iets om naar uit te kijken, heerlijk dan van die verrotte afwas af wat me zoveel moeite kost......
[/COLOR][/B]
Suzan

Bericht door Suzan »

Allemachtig, heb je dan eindelijk eens een keertje wat wind mee?
Dat zou toch wel ontzettend te gek zijn als je nu een keuken krijgt waar je mee kunt werken... :ja:

Ik hoop dat het zorgeloos door gaat!
shandy49

Bericht door shandy49 »

Goh Nette,

Ik vond het niet zo gek bij jou met de koelkast in de kamer;)
Mooi makkelijk , flesje shandy op rijkafstand.:D

Heb onlangs een nieuwe koeler gekocht met mooie gekleurde ledlampjes.
Alvast half gefel........ met de nieuwe aanwinst.

Piet
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik hoop dat het daadwerkelijk plaatsen en in gebruik kunnen nemen niet lang duurt en jij weer een stukje rust kunt krijgen in deze!
:knuffel:
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ze denken 2 dagen nodig te hebben, zal behelpen worden maar dat overleven we wel.....:ja:[/COLOR][/B]

[B][COLOR=DarkOrange]Maar ook dát is afwachten....we zullen het beleven[/COLOR][/B];)
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Fijn dat het je nu eindelijk eens mee zit :thumbup:
Roely

Bericht door Roely »

wat geweldig nette dat je een keer mazzel hebt :goed:

werd hoog tijd ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp